Unul dintre obiectivele parteneriatului este dezvoltarea unei strategii de comunicare diferentiatoare pentru produsele bancii.

„Oamenii sunt mult mai putin receptivi la produsele bancare in conditiile economice de azi, tocmai de aceea strategia de comunicare este foarte importanta”, spune Mihai Fetcu, director de creatie al Lowe&Partners.

Printre ceilalti clienti ai agentiei se mai numara Bergenbier S.A., Ferrero, Unilever (Domestos, Cif, Rexona, Rama, Clear, Signal, Delikat), Johnson & Johnson sau Crucea Rosie Romana.

Citeste si:

Anul trecut Lowe&Partners a inregistrat o scadere a cifrei de afaceri cu aproximativ 5% fata de cea din 2010, cand businessul companiei a fost in jurul a 6,13 milioane de euro. Aura Toma, cea care din martie este managing director al Lowe&Partners, estima recent o crestere a businessului de circa 5-10% anul acesta pana la aproximativ 6,1-6,4 milioane de euro.

Compania are in prezent 26 de angajati si este membra a Lowe, grup de comunicare din care mai fac parte: Initiative, Brand Connection, GolinHarris, HyperActive, Mobile Works si Medic One.