Aparuta in conditii tipografie deosebite, avand 64 de pagini, numarul din luna aprilie a avut un tiraj de 2000 de exemplare. Incepand cu numarul de luna viitoare vom adauga o serie de analize de profunzime. Vom veni de asemenea cu mult mai multe informatii tactice legate de lansari de produse si campanii de comunicare, precum si o rubrica de Media, aducand revista la 80 100 de pagini. De asemenea, vizam cresterea tirajului catre 3000 de exemplare, pentru a acoperi mai bine si nivelul de brand management din companii , a declarat Alexandru Raducanu, editor in chief The Marketer.

Ceea ce diferentiaza revista de alte publicatii de profil, lasand la o parte design-ul prietenos, este o pozitionare pe viziune si strategie de marketing, dar si rubricile inedite, cum ar fi cea de branding de persoana, de marketing politic sau de prezentari de proiecte de advertainment. In conditiile in care presa se tabloidizeaza din ce in ce mai mult, se simte nevoia unui mediu profesional in care lucrurile sa poata fi comunicate pe indelete a mai precizat Raducanu.

The Marketer se bucura de o colaborare de exceptie, avand printre guest writer-i profesionisti reputati in industria de comunicare precum Iulian Padurariu, Dan Petre, Gabriel Branescu, Razvan Durlan, precum si companii specializate precum FRANKLIN business management si Frontier Advertising (singura agentie de advertainment din Romania). Incepand cu luna viitoare vom adauga noi guest writer-i, pentru a oferi puncte de vedere incitante, venite din partea unor personalitati ale marketing-ului romanesc. De asemenea, ca o avanpremiera pentru luna iunie, pot sa spun ca vom fi prezenti pe toata durata festivalului Cannes Lions si vom veni cu interviuri facute cu cei mai importanti player-i ai advertising-ului mondial , a mai declarat Alexandru Raducanu.

Revista The Marketer se pozitioneaza, de asemenea, ca un instrument de business-to-business, fiind un mediu profesional de comunicare cu ceea ce se intelege generic a fi Client pe piata de advertising. Publicitatea in revista este una restrictiva, revista acceptand numai acele ad-uri care se potrivesc cu aceasta pozitionare, fiind mesaje potrivite cu acest target elitist. Acceptam numai ad-uri de business, de la companii care sunt furnizori de produse si servicii pentru departamentele de marketing ale marilor companii, precum si ad-uri la produse premium, potrivite cu nivelul de venituri ale target-ului nostru. The Marketer este un club al elitei de management si marketing si vrem sa tratam aceasta audienta cu respectul cuvenit a declarat management-ul companiei The Marketer Magazine, publisher al revistei The Marketer.