Kickstarter, cea mai mare platforma de strangere de fonduri din lume, a demarat un proiect de donatii pentru o salata de cartofi, in urma caruia s-au strans circa 35.000 de dolari, in ziua a cincea din cele 30 cat va dura aceasta campanie.

Barbatul care a facut salata, Zack Danger Brown, a postat o poza si un mesaj prin care ii invita pe toti cei care ii sponsorizau proiectul sa manance o salata de cartofi la el acasa, in Columbus, capitala statului american Ohio. Ceea ce a inceput ca o gluma are sanse sa devina cea mai de succes campanie derulata vreodata de Kickstarter, dupa ce a devenit virala, potrivit Huffington Post.

Practic, eu doar fac salata de cartofi

Suma stransa este impresionanta avand in vedere ca utilizatorul care a postat poza cerea o finantare de 10 dolari. Acest proiect a fost inceput pe data de 3 iulie si mai are 25 de zile pana la final. “Practic, eu doar fac salata de cartofi. Nu m-am decis inca de ce fel”, a scris utilizatorul pe pagina Kickstarter.

Zack Danger Brown a postat apoi un mesaj pe reteaua de socializare Reddit, prin care multumea tuturor celor care au sustinut ideea sa. “Salata de cartofi pare sa uneasca oameni din diferite medii si cred ca acesta este un lucru minunat”, a scris utilizatorul care s-a semnat ZTBrown.

Atunci cand campania a inceput sa aiba success, initiatorul ei a facut cateva promisiuni: daca fondurile totale vor ajunge la 1.000 de dolari, acesta va transmite in direct momentul in care va face salata, iar daca suma va ajunge la 3.000 de dolari, va organiza o petrecere tematica la care vor fi invitati toti cei care au donat cel putin 10 dolari.

Sursa foto: Kickstarter

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri