Business Mentoring Program este un program de training intensiv a carui curricula este gandita la nivelul de complexitate si exigenta corespunzator unui MBA si care se desfasoara pe parcursul a 4 luni. Programul se adreseaza executivilor, top managerilor, antreprenorilor si intraprenorilor care se confrunta cu gestionarea unui business intr-un context economic incert si nefavorabil.

Profesorii straini care predau la Bucuresti cursurile din cadrul Business Mentoring Program fac parte din elita unor renumite centre de invatamant, precum MIT si INSEAD, oferind o pregatire competitiva, o oportunitate, dar si o provocare pentru acei specialisti foarte ocupati care doresc sa salveze timp si resurse.

Profesionalismul mentorilor si imediata aplicabilitate a informatiilor oferite de catre acestia fac din Business Mentoring Program atat un element de dezvoltare, cat si de retentie, conform organizatorilor.

„Business Mentoring Program trebuie privit ca un beneficiu si nu ca o investitie pentru un angajator. Absolventilor acestui mini MBA li se deschid noi orizonturi, au posibilitatea de a face schimb de experienta cu manageri din alte industrii, ceea ce ii ajuta sa-si dezvolte abilitatile manageriale si sa isi creeze un networking vast” sustine Péter Barta, CEO al Fundatiei Post-Privatizare si cel care a adus programul in Romania.

Editia 2013 a Business Mentoring Program va fi deschisa de cate Bill Aulet, Managing Director al Martin Trust Center for MIT Entrepreneurship cu un seminar de marketing programat pentru zilele de 14-15 martie. Printre subiectele si studiile de caz abordate pe parcursul celor doua zile de curs se regasesc importanta unui elevator pitch de succes, modele de afaceri pentru optimizarea succesului si dobandirea unor avantaje competitive, descrierea tipului de marketing din „Blue Ocean Strategy”, principiile de „ inbound marketing”.

Citeste si:

Va urma apoi un seminar dedicat strategiilor de vanzari globale, care va fi sustinut de profesorul Ken Morse in zilele de 20-21 martie si in cadrul caruia vor fi dezbatute subiecte precum: vanzari de valoare ridicata, managementul vanzarilor si relatii strategice previzibile cu clientii, crearea unei culturi concentrate pe vanzare si client, scrierea unui plan de afaceri care sa stranga bani, gestionarea unei organizatii de vanzari globale, conturi critice, compensare, performanta Q to Q, recrutarea, motivarea si construirea unei echipe de vanzari de top.

In curricula programului sunt integrate si cursuri despre excelenta operationala (15 – 16 aprilie, Bill Aulet), investitii si finantare (21-22 mai, Péter Barta) precum si finante pentru nefinantisti (11 – 12 iunie, Pekka Hietala).

O exclusivitate pe care o ofera editia 2013 este simularea de afaceri, Bissada Sigma Challenge, prevazuta in intervalul 5-7 aprilie 2013. Simularea va fi sustinuta de Youssef Bissada, profesor emerit la INSEAD si autorul acestui sistem de previziune computerizata. Bissada Sigma Challenge este o simulare complexa de business care reproduce fidel, intr-un mediu virtual, evolutia pietei economice internationale si care ia in calcul toti factorii interni si externi care influenteaza dezvoltarea unei companii.

Numarul de locuri in cadrul programului este limitat. Inscrierea se face in urma completarii unui formular disponibil pe site-ul www.businessmentoring.ro. Tot aici se pot gasi informatii suplimentare despre Business Mentoring Program, calendarul cursurilor si modalitatea de participare.