Compania Dfa Romania SA, cel mai mare producator de vopseluri decorative de pe piata autohtona, devine incepand cu luna iunie a acestui an Dfa Deutek SA, informeaza un comunicat al companiei.

In 2005, Dfa Romania a fost achizitionata de fondul de investitii Advent International, valoarea tranzactiei fiind de aproximativ 15 milioane euro.

Managementul a decis schimbari in numele companiei care sa evidentieze viziunea dupa care s-a ghidat pana acum Dfa Romania: satisfacerea nevoilor consumatorilor prin oferirea de produse la standarde europene, utilizand cele mai moderne tehnologii germane (Deutek provine din termenii deutsche - german si technologie - tehnologie).

Dfa Deutek este lider al pietei de acoperiri decorative cu desfacere in reteaua de magazine, cu o cota de piata valorica de 20,9 la suta.

Gama Dfa Deutek cuprinde produse de zugravit in dispersie apoasa, vopsele si lacuri, tencuieli decorative, produse pentru renovat, produse speciale de decorare a peretilor, comercializate sub marci ca Super Weiss, Danke, Wandfarbe sau Profi.

Compania a luat fiinta in 1997, fiind prezenta in piata de profil sub denumirea de Dfa Romania. Produsele decorative comercializate initial erau importate de la grupul german Meffert AG, iar in urmatorii cinci ani acestea au inceput sa fie fabricate pe plan local. in 1998, compania a demarat productia locala de vopseluri pe baza de apa, fiind rapid urmata de productia de emailuri, lacuri pentru lemn si tencuieli.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Succese »


Setari Cookie-uri