Romcar, importatorul Ford in Romania, asteapta la anul vanzari de 15.000 de masini, cu 20% peste tinta de anul acesta.
"La anul speram sa vindem 15.000 de automobile in Romania, insa e una din cele mai grele prognoze pe care le-am facut vreodata, deoarece intrarea in UE este imprevizibila", a spus Theodor Brusalis, director de vanzari al Romcar, pentru NewsIn. El a precizat ca inca nu e clar daca taxa speciala pentru inmatricularea unui automobil nou va fi platita de importator sau de cumparator si exista semne de intrebare in legatura cu schimbarile pe care integrarea le va aduce pe partea de taxe vamale.

Oficialul Romcar a adaugat ca exista cativa factori care-l fac sa fie optimist in legatura cu vanzarile din 2007. El a precizat ca pe piata auto sunt segmente a caror dezvoltare a inceput abia anul acesta si va continua si in 2007, de exemplu, faptul ca romanii incep sa se orienteze catre automobilele de clasa mica - masini care consuma putin si sunt mai usor de intretinut si de condus in oras.

Cel mai vandut model Ford este Fiesta - automobil de clasa mica la care preturile pornesc de la 10.000 de euro. Brusalis a adaugat ca vanzarile Ford vor fi impulsionate si de venirea pe piata noastra a unor companii de anvergura care vor avea cu siguranta nevoie de flote de vehicule.

In plus, Romcar isi mareste in acest an reteaua de dealeri cu 50%, si va ajunge la 30 de reprezentante in tara, iar ca strategie pentru viitor, compania tinteste orasele mai mici si zonele rurale unde nu exista multe reprezentante ale marcilor straine de masini. Romcar a vandut in primele zece luni ale anului 10.411 automobile si are 4,3% din piata automobilelor noi. tinta pentru acest an este de 12.500 automobile.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri