Volkswagen Golf 8 fi disponibil pe piata incepand cu luna decembrie. Germanii vor sa impresioneze cu doua propulsoare plug-in hibrid si trei mild hibrid.

“Pe parcursul a sapte generatii, Golful a impresionat peste 35 de milioane de clienti. Intreaga industrie auto asteapta de la noul Golf sa stabileasca norme si standarde”, explica Dr. Herbert Diess, Presedinte al Consiliului de Administratie Volkswagen AG.

In ceea ce priveste tehnologia sa, Golful face cel mai mare salt inainte de la debutul sau in urma cu 45 de ani. Ralf Brandstatter, COO al marcii Volkswagen.

Aceasta masina este cu adevarat noua, din toate punctele de vedere. Dar, desigur, Golful ramane Golf. Conceptul fundamental al acestuia este nemuritor. Aceasta masina ne-a definit brandul pentru decenii intregi si, mai mult, a democratizat noile tehnologii auto.

Ralf Brandstatter - COO Volkswagen

Motorizari Volkswagen Golf 8

Cu noul Golf, Volkswagen incepe ofensiva hibridelor, urmand sa comercializeze cinci modele de acest tip, odata cu startul tehnologiei 48V: un starter alternator cu curea, baterie lithium-ion de 48V si ultima generatie de motoare TSI, adaptate la condusul hibrid – eTSI. Printre beneficiile acestei game se numara scaderea consumului cu 10% (WLTP) si, implicit, un autovehicul extrem de agil si confortabil. Motorizarea eTSI va fi disponibila in trei variante: 81 kW / 110 PS, 96 kW / 130 PS, 110 kW / 150 PS.

Cea de-a opta generatie a bestseller-ului Volkswagen va fi disponibila si in doua variante Plug in Hibrid. Cea fiabila, care dezvolta 150 kW / 204 PS si cea sport, GTE, care dezvolta 180 kW / 245 PS. Ambele modele vor fi echipate cu o baterie lithium-ion de 13-kW care ofera autonomie electrica de 60 de kilometri, transformand autovehiculul intr-unul cu 0 emisii de carbon.

Motorizarile Golf 8 vor fi disponibile pe benzina (TSI), diesel (TDI) si pe gaz (TGI). Cele pe benzina, in patru cilindri, vor dezvolta 66 kW / 90 PS, respectiv 81 kW / 110 PS, iar cele pe diesel, tot in patru cilindri, vor dezvolta 85 kW/ 115 PS. Nu in ultimul rand, motorizarea pe gaz va dezvolta 96 kW / 130PS si va inregistra consum mai mic de carburant si energie datorita tehnologiei inovatoare pe combustie, TSI Miller. Si motoarele diesel beneficiaza de noi tehnologii inovatoare, precum noua injectie dubla (cu doua convertoare catalitice SCR) care reduce emisiile de nitrogen (NOx) cu pana la 80%. De asemenea, consumul motoarelor TDI scade cu 17% versus modelul atenrior.

Volkswagen Golf 8

Sistemele comunica intre ele si cu exteriorul autovehiculului, datorita unitatii de conectivitate online (OCU). Versiunea standard a acestei unitati prevede un eSIM pentru functiile si serviciile online care fac parte din aplicatiile “We Connect” si “We Connect Plus”. Noul Golf este primul autovehicul de la Volkswagen care se conecteaza cu mediul inconjurator cu ajutorul serviciului Car2X, disponibil ca dotare standard. Soferul va primi pe displayul masinii semnale de la infrastructura de trafic a orasului si de la alte vehicule pe o raza de 800 de metri. Golful va comunica, la randul lui, aceste date cu alte modele Car2X. Inteligenta Roi devine din ce in ce mai palpabila, reprezentand inceputul unei noi etape a sigurantei in trafic.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Cristian Gubandru
Cristian este absolvent al Universității Româno-Americane și al unui MBA la Academia de Studii Economice (A.S.E.). Startul în jurnalism a fost în 2003 la agenția de presă Mediafax , parte a trustului MediaPro, pe poziția de redactor, iar mai târziu la agenția de presă NewsIn , parte din trustul de media Realitatea - Cațavencu, ca reporter și redactor șef al departamentului Companii. Pentru o perioadă scurtă de timp a scris pentru ziarul de...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri