Dacia a vandut pe plan mondial peste 230.000 de automobile anul trecut, in crestere cu 17,4% fata de 2006, in timp ce vanzarile grupului Renault au avansat cu 2,2%, pana la peste 2,48 milioane unitati, conform raportului remis astazi de grupul Renault.
Astfel, in 2007 s-au vandut pe plan mondial 230.473 de automobile Dacia, in crestere cu 17,4% fata de cele 196.378 comercializate cu un an inainte.

Vanzarile de autoturisme Dacia au ajuns anul trecut la 217.130 de unitati, in urcare cu 17,7% fata de cele peste 184.000 vandute in 2006.

La capitolul vehicule comerciale, vanzarile au urcat cu 12,6%, pana la 13.343 unitati in 2007. In luna decembrie, vanzarile Dacia pe plan mondial au avansat cu 40,9%, pana la 22.688 de unitati, dupa ce in ultima luna din 2006 au fost de peste 16.000 de unitati. In Romania, Dacia a vandut 102.062 automobile anul trecut, in timp ce Renault si-a gasit 32.387 clienti.

Anul trecut, vanzarile Logan pe plan mondial au urcat cu 48%, pana la 367.745 unitati, dintre care peste 137.000 au fost sub sigla Renault, iar restul sub sigla Dacia. Romania a fost si anul trecut cea mai importanta piata pentru Logan, cu peste 102.000 masini vandute, urmata de Rusia cu aproape 68.000, Franta cu peste 32.000, India cu aproape 18.000 si Germania cu mai mult de 17.000 de masini Logan vandute.

Per total, anul trecut, vanzarile grupului Renault pe plan mondial au crescut cu 2,2%, de la 2,433 milioane unitati in 2006, la 2,487 milioane.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri