Grupul german BMW, numarul unu mondial in productia de autoturisme premium, a anuntat, astazi, rezultate financiare pentru anul 2007 peste estimari pietei, reiterandu-si obiectivul de a-si spori vanzarile in 2008 la toate cele trei marci pe care le detine, informeaza Reuters, citat de NewsIn.

Profitul net al BMW a crescut cu 9% in 2007, la un record de 3,13 miliarde euro, fiind sustinut de vanzarile robuste si veniturile mari.

Profitul inainte de impozitare la divizia sa de baza a crescut cu 7,3%, la 3,23 miliarde euro, in ciuda deprecierii dolarului si a preturilor crescute la materia prima.

Marja operationala a BMW a ramas stabila, la 6,4%.

Castigurile inainte de impozitare au scazut cu 6,1%, la 3,87 miliarde euro (5,95 miliarde dolari), fata de estimarile medii a 18 analisti chestionati de Reuters, de 3,80 miliarde euro.

Compania a propus sporirea dividendului cu 51,4%, la 1,06 euro pe actiune, in ton cu estimarile analistilor, de 1,05 euro pe actiune.

BMW l-a numit in functia de director de vanzari si marketing al grupului pe seful Rolls-Royce, Ian Robertson.

Robertson il inlocuieste pe Stefan Krause, care se va alatura Deutsche Bank, probabil in functia de director financiar.

Incepand cu octombrie 2007, Krause, dupa multi ani in functia de director financiar al BMW, a schimbat postul cu directorul de vanzari de atunci, Michael Ganal.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Auto »




Ascultă primul podcast de FinTech și digital banking din piață.

Citeste si
Un britanic a ramas fara BMW la intrarea in Romania