Chiar daca specialistii in resurse umane petreceau si inainte timp pe retelele sociale, cautand o retea de cunostinte sau verificand profilele candidatilor, HR-ii folosesc acum site-urile de social media (n. red. Twitter, Facebook, LinkedIn etc.) pentru a avansa in cariera si pentru a-si perfectiona abilitatile de intervievatori, potrivit unui sondaj publicat de site-ul e-marketer.com.

Folosirea activa a site-urilor de social media a devenit vitala pentru specialistii in HR, respondentii ajungand, in medie, la 3,7 ore de continut social media pe saptamana, folosite in scopuri profesionale. Site-urile de socializare se claseaza astfel in topul intereselor in mediul online ale oamenilor de HR, la distanta de continutul editorial (2,7 ore pe saptamana) sau continutul publicitar (2,13 ore pe saptamana).

Consumul informatiilor prezente pe site-urile de networking totalizeaza 43% din volumul total de informatii din mediul virtual, accesate de HR.

Aproape o jumatate dintre respondenti au subliniat ca prezenta pe site-urile de socializare contribuie semnificativ la construirea imaginii profesionale si reprezinta un avantaj in cazul cautarii unui alt loc de munca.

Cel mai accesat site din zona social media a fost LinkedIn, vizitat saptamanal de doua treimi dintre respondenti.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Cariere »



Citeste si
GRAMPET are un nou CFO - George Dinu