Citeste si

Nestle Romania a inregistrat o crestere de piata de 8%, pana la 39%, in perioada ianuarie-noiembrie 2004, dupa lansarea de noi produse din gama napolitanelor, informeaza un comunicat al companiei.

Piata auto din Romania atinge...

Piata auto din Romania atinge un nou maxim din ultimii 10 ani

18 Oct 2018   Auto

Lansat pe piata in luna septembrie a anului trecut, batonul de napolitana Joe Crunch a inregistrat in primele patru luni de la lansare un procent de 4,6% din totalul vanzarilor de pe piata batoanelor de napolitana, potrivit unui studiu al AC Nielsen Romania. "Lansarea batonului de napolitana Joe Crunch pe piata romaneasca a fost un succes. Ne asteptam ca noul portofoliu sa tripleze vanzarile pentru game Joe Crunch si sa-i dubleze cota de piata pe segmentul batoanelor de ciocolata. In viitor vom extinde vanzarile pentru cele trei sortimente si in tarile din estul Europei, astfel incat Joe Crunch sa devina o marca regionala importanta", a declarat Angela Dinu, reprezentanta companiei Nestle in Romania. Un studiu al agentiei GFK arata ca peste 70% dintre romani consuma napolitane frecvent.