Sociologii sustin ca unul dintre principalele motive pentru care comertul, cu precadere cel din industria textila si a incatamintei, a avut acest succes scontat, a fost dat de faptul ca romanilor le-a fost zeci de ani limitat accesul la astfel de bunuri, iar „evadarea” spre libertate a fost momentul care a schimbat cursul lucrurilor.

Timp de 10 ani, comertul stradal din Romania s-a dezvoltat intr-un ritm acelerat, principalele artere comerciale din Bucuresti purtand sigle ale unor importante magazine autohtone sau pariuri ale unor branduri mari internationale, care testau „setea” romanilor pentru imbracaminte si incaltaminte. Doar ca lucrurile aveau sa se mai schimbe, odata cu aparitia pe piata a marilor mall-uri, un concept nou si care s-a dovedit un succes neasteptat atat pentru dezvoltatorii imobiliari, pentru retaileri (chiriasi) si un castig pentru clienti, care au avut acces in acest mod la o varietate de produse si servicii.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont