Astfel, in Romania, afacerile agentiei de PR nu au cunoscut cresteri in ultimii ani, ci mai degraba au oscliat in jurul sumei de un milion de euro, o cifra de afaceri oarecum constanta, cu unele fluctuatii in functie de proiecte si bugete, dupa cum afirma CEO-ul BDR. „Cresterea semnificativa este inregistrata acum in Republica Moldova, care a intensificat comunicarea strategica, in efortul de a-si atinge obiectivele economice si de dezvoltare. Pentru anul in curs, chiar daca bugetele s-au pastrat intr-o zona de austeritate, in Romania incercam sa ne mentinem in sfera unui milion de Euro, plus cele cateva sute de mii care vor fi raportate de biroul inregistrat in Republica Moldova, o piata mica, dar deocamdata stabila pentru industria comunicarii”.

In ceea ce priveste serviciile de PR care au dus la cresterea inregistrata de agentie in Republica Moldova, acestea sunt cele de consultanta aferente comunicarii strategice, atat pentru institutii guvernamentale, institutionale, cat si pentru sistemul privat. „In Republica Moldova, primele noua luni ale anului au cunoscut o efervescenta a activitatii de comunicare, intretinuta de proiecte de larga respiratie, cu finantari importante provenite din tarile EU, interesate in dezvoltarea competitivitatii economice a Republicii Moldova, care doreste sa deschida pietele vestice, pentru produsele si serviciile autohtone. Am derulat prin biroul nostrum inregistrat in Republica Moldova cateva proiecte cu bugete mari, care au generat in aceste prime noua luni o crestere cu 50% a cifrei noastre de afaceri in piata vecina”, a declarat Catalina Rousseau.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont