UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, a inregistrat o crestere anuala a veniturilor cu 4% la 164,2 milioane lei in trimestrul trei, comparativ cu 158 milioane lei in aceeasi perioada a anului trecut.
Principalele rezultate din trimestrul 3 din 2018:
- Un total de 74.100 de abonamente noi (RGU) fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinut de cresterea performantei pe toate segmentele
- Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 102.400 de case ajungand la 3.110.500 gospodarii din Romania
- cu 4,4% mai multi clienti de televiziune digitala, 4,3% mai multi clienti de internet si 9,3% mai multi clienti de telefonie comparativ cu T3 2017
"In acest trimestru, am atins doua repere importante: 400.000 de modem-uri Connect Box si 200.000 de mediabox-uri Horizon in casele clientilor nostri", precizeaza Mihnea Radulescu, CEO UPC Romania.
Internetul si telefonia continua trendul ascendent
Pe segmentul de internet, UPC a adaugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC ofera servicii de internet catre 592.900 de clienti. Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de 9,3%, in al III-lea trimestru din 2018 compania atingand o baza de 567.800 de clienti pentru serviciile de telefonie (48.200 clienti noi), conform unui comunicat de presa emis de catre companie.
Televiziunea digitala a adus companiei 29.200 de abonamente noi in ultimul an, baza de abonamente crescand cu aproape 4,4% fata de perioada similara a anului 2017, ajungand la un total de 692.600 de clienti. 200.000 de mediabox-uri HORIZON se gasesc in casele clientilor UPC.
Citeste si:
Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultima generatie
Eforturile companiei au continuat in zona de investitii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor. La sfarsitul lui septembrie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.110.500 de gospodarii din Romania, reprezentand o crestere anuala de 3,4% (102.400 de noi case).
Cresterea numarului de abonamente, clienti si a veniturilor
In T3 2018, UPC Romania a inregistrat o crestere anuala a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 3,7%, 74.100 noi abonamente, ajungand astfel la 2.089.600 pe toate segmentele (televiziune, internet si telefonie).
La sfarsitul trimestrului al III-lea 2018, UPC Romania are un numar total de 975.100 clienti.
In T3 2018, UPC Romania a inregistrat venituri de 164,2 milioane lei, ceea ce reprezinta o crestere de 4% fata de 158 milioane lei in trimestrul T3 2017. Referitor la primele 9 luni ale anului 2018, veniturile inregistrate de UPC Romania sunt de 489,69 milioane lei, o crestere cu 5% fata de 466,3 milioane lei in primele 9 luni ale anului 2017.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: