UPC Romania, parte a grupului Liberty Global, a inregistrat o crestere anuala a veniturilor cu 4% la 164,2 milioane lei in trimestrul trei, comparativ cu 158 milioane lei in aceeasi perioada a anului trecut.

Principalele rezultate din trimestrul 3 din 2018:

  • Un total de 74.100 de abonamente noi (RGU) fata de aceeasi perioada a anului trecut, sustinut de cresterea performantei pe toate segmentele
  • Extinderea ariei de acoperire a serviciilor digitale UPC cu 102.400 de case ajungand la 3.110.500 gospodarii din Romania
  • cu 4,4% mai multi clienti de televiziune digitala, 4,3% mai multi clienti de internet si 9,3% mai multi clienti de telefonie comparativ cu T3 2017

"In acest trimestru, am atins doua repere importante: 400.000 de modem-uri Connect Box si 200.000 de mediabox-uri Horizon in casele clientilor nostri", precizeaza Mihnea Radulescu, CEO UPC Romania.

Internetul si telefonia continua trendul ascendent

Pe segmentul de internet, UPC a adaugat 24.200 de noi abonamente, ceea ce reprezinta o crestere anuala de 4,3%. La 30 septembrie 2018, UPC ofera servicii de internet catre 592.900 de clienti. Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de 9,3%, in al III-lea trimestru din 2018 compania atingand o baza de 567.800 de clienti pentru serviciile de telefonie (48.200 clienti noi), conform unui comunicat de presa emis de catre companie.

Televiziunea digitala a adus companiei 29.200 de abonamente noi in ultimul an, baza de abonamente crescand cu aproape 4,4% fata de perioada similara a anului 2017, ajungand la un total de 692.600 de clienti. 200.000 de mediabox-uri HORIZON se gasesc in casele clientilor UPC.

Extinderea ariei de acoperire cu servicii digitale de ultima generatie

Eforturile companiei au continuat in zona de investitii pentru extinderea ariei de acoperire a serviciilor. La sfarsitul lui septembrie 2018, serviciile digitale UPC sunt disponibile pentru 3.110.500 de gospodarii din Romania, reprezentand o crestere anuala de 3,4% (102.400 de noi case).

Cresterea numarului de abonamente, clienti si a veniturilor

In T3 2018, UPC Romania a inregistrat o crestere anuala a bazei de abonamente (RGU) de aproximativ 3,7%, 74.100 noi abonamente, ajungand astfel la 2.089.600 pe toate segmentele (televiziune, internet si telefonie).

La sfarsitul trimestrului al III-lea 2018, UPC Romania are un numar total de 975.100 clienti.

In T3 2018, UPC Romania a inregistrat venituri de 164,2 milioane lei, ceea ce reprezinta o crestere de 4% fata de 158 milioane lei in trimestrul T3 2017. Referitor la primele 9 luni ale anului 2018, veniturile inregistrate de UPC Romania sunt de 489,69 milioane lei, o crestere cu 5% fata de 466,3 milioane lei in primele 9 luni ale anului 2017.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri