Compania lui Elon Musk, SpaceX a lansat o versiune mai rapidă a serviciului său de internet prin satelit, pe care l-a denumit Starlink Premium și care este de patru ori mai scump decât varianta standard, potrivit BusinessInsider.

Kitul Starlink Premium, care include o antenă, un router WiFi și un trepied, va scoate din buzunarele utilizatorilor 2.500 dolari. Setul Starlink standard are un preț de 500 de dolari.

Diferența majoră a între versiunea standard și cea premium este aceea că, utilizatorii versiunii premium se pot aștepta la viteze de descărcare cuprinse între 150 și 500 de megabiți pe secundă. Versiunea standard oferea viteze maxime de 150 Mb/s.

Abonamentul normal la rețea este de 99 dolari lunar, dar Starlink Premium va costa 500 de dolari, conform paginii de comandă a companiei. Totodată, clienții trebuie să plătească un avans pentru serviciul premium de 500 dolari, în timp ce comparativ cu 100 dolari pentru serviciul Starlink standard.

Clienții vor putea pune mâna pe Starlink Premium în al doilea trimestru al anului 2022, iar compania va anunța clienții care au plătit avansul de 500 de dolari când setul lor de internet va fi pe drum. Space X recomandă serviciul Starlink Premium ca fiind ideal pentru „micile afaceri din întreaga lume”.

Compania a mai spus că Starlink Premium este proiectat pentru o performanță mai bună în „condiții meteorologice extreme”, calitatea serviciilor de internet și televiziune prin satelit având un minus destul de mare în condiții atmosferice neprielnice.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Internațional »


Setari Cookie-uri