Familia Forbes a inceput sa atraga capital prin vanzarea unor proprietati imobiliare in timpul celei mai severe recesiuni economice, dupa ce veniturile publicatiei de afaceri s-au comprimat, scrie New York Post.

Saptamana trecuta, familia care detine revista de afaceri si-a vandut sediul din cartierul newyorkez Greenwich Village catre compania NYU pentru un pret estimat la 60 milioane dolari.

Acesta este un pret mult mai mic fata de cel de 140 milioane, cat spera Forbes sa obtina in urma cu doi ani, cand au scos la vanzare pentru prima data cladirea. Niciuna din parti nu a vrut sa confirme pretul de vanzare.

Vanzarea la un pret redus este un semn ca nevoia de lichiditati nu a ocolit familia Forbes. In ultimii sase ani, familia a obtinut capital in valoare de mai bine de 600 milioane dolari prin vanzarea a unor active din vastul sau imperiu.

Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca vanzarea face parte din strategia imobiliara a grupului. Insa unii vad aceasta miscare ca un semnal ca afacerea media din inima imperiului nu mai dispune de aceleasi resurse pentru a mentine prosperitatea familiei in felul in care a facut-o pana acum.

"Cred ca vanzarea sediului este un moment trist pentru conglomeratul Forbes", a declarat Peter Newcomb, fost editor Forbes, care a lucrat la realizarea topului cu cei mai bogati americani.

Dupa moartea lui Malcolm S. Forbes in 1990, familia a vandut avionul privat, un palat din Maroc, colectia in valoare de 100 milioane dolari de Oua Faberge si o participatie in valoare de 250 milioane dolari in cadrul Elevation Partners, companie de investitii din Silicon Valley ai carui actionari sunt solistul Bono de la U2 si investitorul Roger McNamee.

Anul trecut, compania a disponibilizat o treime din personalul editorial al publicatiei pentru a ramane profitabil.


Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri