Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti. Studiile Nielsen arata ca 58% dintre consumatorii din CEE sunt supraponderali, dar numai 50% dintre ei se considera astfel si doar 45% incearca in mod activ sa piarda in greutate. Pe masura ce tot mai multi oameni realizeaza impactul obezitatii asupra vietii lor, asa cum se observa in Europa de Vest, tot mai multi isi vor schimba obiceiurile de consum, alegerile si asteptarile.

Un studiu Nielsen arata ca pana la 81% dintre persoanele din Europa Centrala si de Est incearca sa piarda in greutate si pentru atingerea acestui scop fac schimbari in dieta zilnica. In acest grup, 65% aleg sa cumpere produse cu continut redus de zaharuri si grasimi, iar 61% sunt mult mai dispusi sa consume produse proaspete si naturale. Mai putini consumatori recurg la exercitii fizice, 61% dintre est europeni, pentru a pierde kilogramele nedorite.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: margouillat photo / Shutterstock.com