Orarul de vara al companiei aeriene Air France KLM pentru 2010 este, in linii mari, similar cu cel de anul trecut. Astfel, reteaua de curse lungi se va majora cu doar 0,8% fata de anul precedent, in timp ce cursele pe distante medii vor suferi o micsorare de 4%.
Noutatile din orarul de vara pentru 2010 vor fi Denpasar (Bali) si Aruba pentru KLM si Abu Dahbi si Bata pentru Air France, dar si Bari care va fi operat in code-share cu Alitalia.

In ceea ce priveste cursele medii cu plecare de pe aeroportul parizian Charles de Gaulle, trei dintre acestea vor fi anulate incepand cu orarul de vara: Paris-Munster (Germania), Paris-Trieste (Italia) si Paris-Shannon (Irlanda). Tot de pe Charles de Gaulle, Air France va mari frecventa zborurilor catre Dublin (de la 6 la 7 zboruri saptamanale), in timp ce numarul zborurilor catre Atena se va micsora de la 5 la 4 zboruri pe saptamana.

Cursele cu plecare din Lyon catre Barcelona se vor mari de la 2, la 3 zboruri zilnice, in timp ce cele catre Amsterdam si Hamburg se vor micsora pana la 3 respectiv 2 pe zi.

Prin parteneriatul cu Alitalia, se va dezvolta reteaua de zboruri intre Franta si Italia. Astfel, noua destinatie Paris-Bari va fi operata zilnic de compania italiana.

In plus, Air France KLM a semnat parteneriate comerciale cu Alitalia, pentru zborurile catre Milan, cu Baboo pentru serviciile spre Geneva si cu Tarom pentru cursele Bucuresti-Lyon si Bucuresti-Nisa.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Turism »



Setari Cookie-uri