Q&A - Directorii de vanzari din constructii, fata in fata cu criza


Dupa primul an de criza, in care companiile din constructii au inregistrat scaderi de cel putin 10%, directorii de vanzari din domeniu cauta in 2010 cele mai bune solutii care sa aduca supravietuire si profit.

6 Cat la suta din profitul unei companii din constructii se datoreaza directorului de vanzari?

Radu Gliga Director de vanzari, Lindab Romania
Eu nu cred ca exista raspuns la aceasta intrebare. In contextul in care se vorbeste de o echipa: cati antrenori sau jucatori ati vazut sa-si evalueze in procente contributia la victoria echipei. Golul meu a cantarit ...% din meci, vai de restul daca nu eram eu. E de neinchipuit asa ceva. Si atunci noi, care ne dorim sa formam, conducem si activam intr-o echipa performanta, de ce am evalua lucrurile in felul acesta?
Nicu Filip Director de vanzari, AdePlast
Departamentului de vanzari i se datoreaza atat profitul, cat si pierderile, in egala masura!
Sorin Cristea Director de vanzari, Arcon
Depinde de procentul de decizie care ii apartine. Nu cred ca exista vreun director de vanzari care sa poata avea realizari remarcabile fara echipa pe care o conduce sau fara a crea o coeziune organica cu celelalte departamente ale companiei sale.

Directorul de vanzari este asemeni atacantului la fotbal, lui i se atribuie golul, dar meritul e al tuturor coechipierilor intr-o masura oarecare.
Madalina Dumitru country marketing manager, Ruukki
Este extrem de dificil, daca nu chiar imposibil, sa faci o asemenea defalcare a profitului, in sensul in care sa poti idenfica exact cat din vanzari s-au concretizat datorita faptului ca portofoliul de produse este foarte bun, cat datorita marketingului, cat datorita vanzarilor sau cat datorita echipei de productie. Evident ca directorul de vanzari este foarte important, dar nu lucreaza singur. In constructii, poate mai mult chiar decat in alte domenii de activitate, munca in echipa nu este doar un slogan, ci o necesitate.
Mihai Comanescu Director de vanzari, Sommering Install
E greu de cuantificat contributia directorului de vanzari in cadrul unei companii de constructii. Castigarea unui proiect reprezinta munca de saptamani de zile a unor colective de oameni careia directorul de vanzari ii poate da stralucirea finala si ii poate oferi elementul care sa-i confere atractivitate in fata clientului. Toate elementele sunt indispensabile reusitei. Mai mult decat in orice alt domeniu munca de echipa se vede in rezultate.
preview intrebare
1
2
3
4
5
6
7
Setari Cookie-uri