„Activând în industria HoReCa, impactul asupra businessului a fost major. Însă flexibilitatea în adaptarea strategiei de business a condus la schimbarea imediată a locomotivei și ne-am concentrat pe segmentul de retail. Cu siguranță, pentru toți, acest context a ascuțit simțul de supraviețuire și a devansat planuri sau strategii planificate pentru implementare mid-long term, în execuție imediată. Probabil unul dintre cele mai grele lucruri a fost coroborarea oportunităților menite să susțină businessul și implicit întreaga echipă și misiunea și poziția brandului”, a declarat Mădălina Sultan.

Julius Meinl este prezent în peste 2.000 de cafenele, restaurante și pub-uri și în aproape 500 de hoteluri și pensiuni din România, dar și în magazinele retailerilor Kaufland, Auchan, Carrefour, Cora, Metro, Selgros și în birourile companiilor.

„Obiectivul nostru intern rămâne atingerea cifrelor setate într-un context de normalitate, însă așteptările reale sunt închiderea anului cu un minus de 15-20%, tracțiunea venind și din canalele auxiliare pe care le-am amplificat în ultimele 2-3 luni”, a mai spus Mădălina Sultan.

Citește și: Odă pentru cafea: deosebiri între boabele și tipurile de cafea, la ce să fim atenți când o cumpărăm, cum preparăm cea mai bună cafea acasă

Produsele Julius Meinl au intrat pe piața din România în 2001, comercializate de către Novo SRL din Târgu Secuiesc. În 2005, compania a fost achiziționată de către Julius Meinl, iar în ianuarie 2006 activează ca Julius Meinl Romania. Julius Meinl România are în prezent puțin peste 80 de angajați și două centre de business: la Târgu Secuiesc, sediul companiei, și la București. Echipa de IT globală este majoritar alcătuită din români și localizată în București. În 2019, compania a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 49 de milioane de lei, în creștere față de anul precedent de 13%.

Sursa foto: Julius Meinl