Sophia Home Decoration este o firmă românească de decorațiuni interioare lansată în 2004, care funcționează în sistem de franciză din anul 2008. Business-ul a ajuns de curând și în America, cu o franciză deschisă în Miami. Tiberiu Bălinișteanu, director de francize în cadrul firmei, a explicat cum poți intra în afacerea cu decorațiunile interioare, de ce ai nevoie și care sunt avantajele acestui business.

Franciza Sophia Home Decoration: Cât te costă să devii proprietarul unui magazin

Costurile pentru înființarea unui magazin Sophia Home Decoration prevăd o taxă de intrare în franciză de 8990 euro + TVA și cheltuielile legate de amenajarea spațiului, în funcție de suprafața magazinului. Tiberiu Bălinișteanu a declarat că suma totală pe care ajunge să o plătească un investitor la început este de 25.290 euro + TVA, incluzând taxa de intrare în franciză și decorarea unui spațiu cu o suprafață de 60-100 mp.

Pe lângă costurile de înființare, se plătește o redevență anuală reprezentând 2% din cifra de afaceri a francizatului.

Câștigul lunar diferă în funcție de implicarea și strategia de marketing a fiecărui francizat. Acesta se învârte în jurul sumei de 10.000 de euro. Conform reprezentantului Sophia Home Decoration, investiția inițială este amortizată în aproximativ un an.

Sursă imagine: Sophia Home Decoration

De ce ai nevoie pentru a deschide o franciză Sophia Home Decoration

În primul rând, pentru a deschide un astfel de business vei avea nevoie de un spațiu amplasat într-o zonă cu trafic pietonal intens, cu o suprafață de minim 40-60 mp pentru miniconcept-uri, 60-100 mp pentru magazinele convenționale și peste 100 mp pentru showroom-uri.

O franciză Sophia Home Decoration trebuie să aibă ca angajați: o persoană care are expertiză în domeniul decorațiunilor interioare, un livrator care să se ocupe și de montarea obiectelor de decor, consilieri de vânzări pentru locația fizică și un contabil.

Cum se desfășoară munca într-o franciză Sophia Home Decoration

Reprezentantul Sophia Home Decoration a explicat că francizatul efectuează o muncă de intermediere între client și produsele brandului. Atunci când clientul alege un produs, Sophia Home Decoration furnizează produsul către francizat care are sarcina de a livra și instala produsul.

O altă sarcină importantă a francizatului este să sfătuiască clientul în materie de amenajarea spațiului. Clienții pot solicita gratuit vizita unui decorator în propria locuință pentru a fi îndrumați către ce produse se potrivesc și să facă măsurătorile. Câștigul propriu-zis al francizatului vine din urma vânzării decorațiunile oferite de furnizor.

Clienții pot să provină fie din vizita în magazinele fizice, dar și prin solicitările de pe internet. Atunci când Sophia Home Decoration primește o solicitare online, aceasta este distribuită celui mai apropiat magazin față de client.

Sophia Home Decoration are 28 de francize deschise în prezent în România, amplasate în 20 de orașe.

Sursă imagine: Sophia Home Decoration

Sursa foto: Sophia Home Decoration

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Luminița Mîndrilă
 Luminița Mîndrilă a lucrat anterior la Hotnews.ro și Aleph News, iar în prezent acoperă domeniul finanțe-bănci în cadrul Wall-Street.ro.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri