Vanzarile Volkswagen au crescut in ianuarie si februarie 2008 cu 10,5% (952.000 de automobile vandute) fata de aceeasi perioada a anului trecut, conform datelor emise de Autonews.
Se asteapta ca cifra vanzarilor sa creasca constant, mai ales daca se ia in considerare faptul ca, in 2007, compania a inregistrat o crestere de 9%. Acest proces va fi posibil daca Volkswagen va continua sa se mentina, in ceea ce priveste valoarea costurilor si investitiilor.

Scopul producatorului de automobile este acela de a creste productivitatea companiei cu cel putin zece procente, declara Martin Winterkorn, CEO-ul VW.

Urmatoarea miscare a companiei Volkswagen, potrivit unor surse din mass-media, ar putea fi achizitionarea, in intregime, a MAN (companie germana care produce camioane si autobuze), din care detine, la momentul actual, 30%.

Volkswagen Group va fi o adevarata “forta de comanda” in industria producatoare de autobuze si camioane, a mentionat Winterkorn, subliniind faptul ca investitiile in companiile MAN si Scania (producator suedez de automobile) sunt foarte profitabile.

De asemenea, conducerea VW este “foarte incantata” de faptul ca Porsche planuieste sa preia mai mult de jumatate din actiunile companiei, afirma Winterkorn.

Competitorii se tem de acest potential parteneriat intre cele doua companii si sunt de parere ca, astfel, va lua nastere “un nou jucator pe piata, care va avea o putere atat de mare si va fi atat de profitabil si inovativ incat va deveni cel mai mare producator de masini din lume”, a mai spus acesta.

Winterkorn considera ca doi campioni absoluti ai industriei isi vor uni fortele pentru a da nastere unei noi epoci pe piata de automobile.

Volkswagen a spus ca nu se asteapta ca serviciile sale financiare si de productie sa fie afectate in mod direct in aceasta perioada, referitor la criza financiara existenta in intreaga lume.

Oficiali ai companiei au enuntat ca tintesc sa vanda un milion de masini pe an, in Statele Unite, pana in 2018. Vanzarile de anul trecut s-au pozitionat undeva in jurul cifrei de 530.000 de unitati vandute, cunoscand o scadere de 0,5%, in timp ce castigurile din vanzarile nete ale produselor VW au scazut cu 9,5% din cauza schimbarilor majore la modelele confectionate.

Din cele un milion de autovehicule, aproximativ 800.000 de masini vor apartine brandului Volkswagen, iar restul – producatorului de masini Audi, a confirmat Winterkorn.

“Totusi, pentru a avea rezultate considerabile, trebuie sa ne concentram atentia de a produce automobile in zonele in care domina dolarul”, spune CEO-ul companiei. “De aceea, in prezent examinam in detaliu mai multe optiuni pe care le avem pentru a ne dezvolta la capacitate maxima”, a adaugat el.

In plus, acesta se asteapta sa vanda mai mult de un milion de masini in China, ca urmare a restructurarii unui program de campanie inaugurat acum trei ani. VW a vandut 910.500 de automobile in China, in 2007.

Pana in 2011, Volkswagen Group se asteapta sa vanda opt milioane de masini in intreaga lume. 6,2 unitati au fost date anul trecut, la nivel global, din care 3,7 milioane apartin brandului Volkswagen.
Winterkorn spera ca pana in 2018 sa creasca capitalul companiei cu 21 de procente.

Volkswagen Group este o companie nemteasca, pozitionata pe al patrulea loc in grupul producatorilor de automobile din lume, dupa General Motors, Toyota si Ford.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri