Maybach, linia de automobile de lux creata de Mercedes, ar putea fi scoasa de pe piata, din cauza faptului ca nu a mai lansat, in ultima perioada, niciun produs. De asemenea, divizia A raportat doar 146 de unitati vandute in 2007, scrie Motor Authority.
Retragerea Maybach de pe piata auto poate fi o decizie gresita, tinand cont de faptul ca brandurile rivale, Rolls-Royce si Bentley, au raportat cresteri ale veniturilor, spun specialistii.

Cu toate acestea, exista cateva motive intemeiate pentru care o retragere este preferabila acum, inainte ca situatia Maybach sa se agraveze, afirma CEO-ul Daimler, Dieter Zetsche (foto).

Totodata, numarul de unitati vandute de Maybach rerpezinta doar 10% din numarul de vanzari estimat initial, declara Zetsche, intr-un interviu acordat in exclusivitate siteului de masini TheCarConnection.com.

Acesta a mentionat ca nu planuieste sa lanseze noi modele ori sa le inlocuiasca pe cele existente.

Cel mai nou automobil lansat de Maybach este Landaulet, o versiune cabrio a modelului 62 S, evaluat la 900.000 de euro, dar care nu va avea un impact mare pe piata si nu va inregistra vanzari foarte mari, conform estimarilor lui Zetsche.

In ciuda acestei perspective sumbre, exista suport pentru Maybach din partea producatorului de masini Daimler. Brandul nu va reinvesti in imaginea sa, insa acest lucru nu conteaza in mod deosebit, intrucat Zetsche este de parere ca, asa cum s-a demonstrat, produsul lor poate concura cu rivalii sai de pe piata.

De asemenea, costurile de productie pentru linia de automobile Maybach au fost relativ scazute, fiindca, atat modelul 57, cat si modelul 62, s-au bazat, in mare parte, pe componentele ultimei generatii de Mercedes S-Class.

Intrebat daca Maybach va lansa un alt model, Zetsche a spus ca nu s-a luat, momentan, nicio decizie referitoare la acest lucru, dar ca, in urmatorii doi ani, vor lua cu siguranta o decizie, scrie Motor Authority.

Maybach este considerata, de multi, masina cu cel mai confortabil spatiu pentru pasagerii din spate, asemanat cu cel alocat clasei de business a zborurilor internationale. Maybach 62 S este unul dintre cele mai puternice sedanuri de lux produse in serie, in lume, datorita puterii propulsorului – un motor V12 care dezvolta 612 de cai putere.

Maybach Landaulet este propulsat de motorul imbunatatit V12, pe care inginerii Maybach l-au dezvoltat pentru Maybach 57 S si Maybach 62 S, in colaborare cu specialistii Mercedes-AMG.

Sistemul de suspenii Airmatic DC (Dual Control), controlat electronic, si sistemul ADS II (Adaptive Damping System) asigura un nivel inalt de confort la rulare, contribuind, totodata, la agilitatea si performantele dinamice ale masinii. Discurile de frana ventilate, de diametru mare, cu doi etrieri, functioneaza impreuna cu sistemul electro-hidraulic SBC (Sensotronic Brake Control). In ceea ce priveste echiparea de siguranta, nu lipsesc din dotarea limuzinei sistemele ESP, ASR, ABS si BA (Brake Assist), scrie autoshow.ro.













Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri