1. Curaj

Este vorba despre acei angajati capabili sa faca lucrurile sa se intample. Cand situatia devine dificila, cand apar obstacole si resursele sunt limitate, oamenii curajosi vor gasi intotdeauna un mod de a face lucrurile sa se intample. In loc se gandeasca la esec, posibil in orice situatie, acestia isi vad de treaba si pun lucrurile in miscare. Si o fac cu atat de multa creativitate si motivatie, ca reusesc sa scoata din peisaj ideea de esec.
Pentru a identifica aceasta calitate intr-un candidat, la interviu trebuie intrebat despre o situatie dificila, iar important este sa se urmareasca tehnicile pe care le-a utilizat pentru a o depasi, scrie Business Insider.

2. Colaborare

Cheia succesului companiei sta in puterea colectiva de creare a companiei. De multe ori, obiectivele unui companii sunt atinse datorita colaborarii colegilor in gasirea celei mai bune solutii.
Cu toate acestea, desi obiectivele sunt indeplinite cu ajutorul unei intregi echipe, datorita diversitatii ideilor, din aceasta trebuie eliminate insa ego-urile distructive si sa fie acceptati doar cei care “vor sa ajunga impreuna la destinatie”.
Asadar, pentru a gasi candidatul dispus sa colaboreze, la interviu acesta trebuie rugat sa descrie cel mai bun mediu dintr-un birou in care a lucrat. Potrivite sunt acele persoane care respecta si inteleg colaborarea ca element esential al unei echipe castigatoare.

Citeste si:

3. Curiozitate

Una dintre valorile noastre fundamentale este invatarea- cautam sa avansam constant. Cu cat este mai curioasa o persoana, cu atat este mai probabil sa fie deschisa la invatare, fiind mereu in cautarea de noi infomatii.
Curiozitatea si dorinta de a invata poate fi evaluate prin modul in care candidatul motiveaza schimbarile de joburi anterioare, precum si dupa intrebarile pe care le adreseaza angajatorului.

4. Empatie

Inteligenta emotionala se afla pe primele locuri in topul calitatilor esentiale ale unui angajat. Si asta nu pentru a avea o comunitate omogena de fiinte sociale, ci pentru ca empatia este radacina atentiei, dedicarii si a unui leadership de exceptie.
Empatia pune baza increderii intr-o organizatie si ii determina pe membrii echipelor sa se incurajeze reciproc sa fie mai buni si sa faca lucruri mari impreuna.

Sursa foto: Calitati, Shutterstock