Auchan a finalizat pe 12 septembrie achizitia celor 20 de hipermarketuri Real din Romania, ca urmare a acordului semnat in 30 noiembrie 2012 intre grupul Auchan si Metro.

Consiliul Concurentei a validat tranzactie la finalul lunii iulie a acestui an.

“Calendarul nostru este unul ambitios, dorim sa realizam convergenta celor 20 de magazine si trecerea sub marca si comertul Auchan in mai putin de un an”, a declarat Patrick Espasa, directorul general al Auchan Romania, care a mentionat ca prioritatea in aceasta perioada va fi integrarea celor 5.000 de noi colaboratori .

Auchan Romania, in noua sa dimensiune, ajunge la 31 de magazine deschise si alte doua in constructie, o suprafata neta de vanzare de 252.000 mp, peste 10.000 de angajati, 3 platforme logistice, 70 milioane de clienti anual si o cifra de afaceri comuna de peste 4,5 miliarde de lei, fara taxe. Compania devine, astfel, unul din primii cinci cei mai mari angajatori privati din Romania si a doua retea de comert, ca suprafata totala de vanzare la nivel national.

Citeste si:

Al 10-lea grup de distributie din lume, Grupul Auchan este prezent in 13 tari si are 287.000 colaboratori. Este organizat pe 5 mari divizii: hipermarketuri (709 magazine), supermarketuri (786 magazine), divizia imobiliara (342 centre comerciale Immochan), banca (Oney Banca Accord) si e-commerce, carora li se adauga alte activitati si directii de crestere. Viziunea grupului Auchan este de a imbunatati puterea de cumparare si calitatea vietii unui numar cat mai mare de clienti, alaturi de colaboratori responsabili, profesionisti, pasionati si apreciati.

In 2012, grupul a inregistrat o cifra de afaceri de 60,2 miliarde euro cu taxe si a servit 2,2 miliarde clienti.

Grupul Auchan a semnat in 30 noiembrie 2012 achizitia hipermarketurilor Real din Europa de Est de la Metro Grup. Achizitia a vizat 91 de hipermarketuri in Polonia, Rusia, Romania si Ucraina, precum si 13 galerii comerciale in Rusia si Romania.