Compania comercializeaza in Romania marcile Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, OREO , Tuc, Belvita.

"Ne propunem sa educam consumatorii sa manance mai echilibrat. De exemplu, o gustare trebuie servita atunci cand iti este foame sau cand iti doresti un rasfat, nu doar ca sa mananci ceva in fata laptopului sau televizorului", a declarat Doina Cavache, corporate affairs manager Mondelez Romania.

Pentru prima data, compania si-a stabilit obiective de imbunatatire a valorilor nutritionale ale produselor, la nivel gobal, pana in 2020, intre care se numara:

Citeste si:

• Reducerea sodiului si a grasimilor saturate cu 10%;
• Cresterea aportului de cereale integrale cu 25%;
• Cresterea cu 25% a ofertelor de produse, ambalate individual, cu un continut de 200 calorii sau mai putin.

Am incercat sa reducem si cantitatea de zahar, insa, cel putin la ciocolata, nu este posibil, pentru ca ar insemna sa crestem numarul de grasimi

De asemenea, compania investeste 50 milioane de dolari in programe care incurajeaza un stil de viata sanatos in urmatorii ani si care se concentreaza pe educatie in nutritie si promovarea unui stil de viata activ.

Mondelez Romania (fosta Kraft Foods Romania) a intrat pe piata romaneasca in anul 1994, cand a achizitionat fabrica Poiana Produse Zaharoase din Brasov. In 2009, compania a inchis aceasta fabrica si a transferat productia in Bulgaria.

Potrivit datelor disponibile pe site-ul Ministerului Finantelor, Mondelez Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 714 milioane de lei si profit de 41,5 milioane lei.

Sursa foto: HandmadePictures, Shutterstock