Compania expozitionala Romexpo a inregistrat o crestere a vizitatorilor specializati cu peste 50% in anul 2006, fata de 2005, in timp ce numarul total al vizitatorilor a crescut cu aproape 30%, conform unui comunicat al companiei agentiei NewsIn. Conducerea Romexpo asociaza aceste cresteri semnificative cu diversificarea domeniilor si sectoarelor abordate in tematicile targurilor si expozitiilor.

Targurile cele mai vizitate care si-au dublat numarul de vizitatori specializati sunt Expo Security cu 128%, Targul International de Turism cu 117%, Advertising Show cu 110%, Targul National de Turism cu 101%.

Romexpo si-a marit suprafata expozitionala in 2006, in comparatie cu anul precedent, pentru targurile Inventika cu 64%, Romenvirotec-Sep cu 53%, Romcontrola, Romhotel cu 52%, Indagra cu 51%, Advertising Show cu 49% si Cosmetics Beauty Hair cu 42%. Numarul expozantilor straini a crescut in 2006, cele mai importante cresteri inregistrandu-se la expozitiile Romenvirotec-Sep 63%, Denta - editia de toamna 59%, Indagra 51% si BIFE-TIMB 38%.

Romexpo a inregistrat in 2005 o cifra de afaceri de 58,69 milioane lei (16,21 milioane euro) si un profit net de 19,18 milioane lei (5,29 milioane euro). Compania a avut peste 410 angajati, conform paginii de internet a Ministerului Finantelor Publice. Camera de Comert si Industrie a Romaniei si a Municipiului Bucuresti este actionarul majoritar al societatii.