550.000 de euro jumatatea de minut
NBC Universal va acoperi evenimentul sportiv prin intermediul a sase statii de televiziune, inclusiv postul in limba spaniola Telemundo. In consecinta, se poate realiza o mai buna distributie a reclamelor difuzate in timpul transmisiilor sportive, in functie de specificul audientei. Bob Wright a mai declarat ca fiecare cumparator de spatiu publicitar isi poate alege mai bine intervalul orar si transmisiunea in cadrul careia doreste sa ii apara reclama, 30 de secunde de publicitate fiind vandute pentru 550.000 de euro.
Reteaua de televiziune, care face parte din grupul General Electric (GE), a platit aproape 550 milioane de euro pentru drepturile de televizare ale Olimpiadei de la Torino, pana in acest moment fiind vandut 95 % din spatiul publicitar aferent transmitiilor sportive. Astfel, evenimentul sportiv de la Torino va aduce cel mai mare profit inregistrat de NBC Universal in urma televizarii unor competiitii din lumea sportului. In 2002, in urma Jocurilor Olimpice de la Salt Lake City, compania american a raportat 58,4 milioane de euro profit, iar la finalul Olimpiadei de vara de la Atena incasarile NBC s-au ridicat la 774,3 milioane de euro.
Beijing - o afacere de un miliard de euro
Competitia de la Torino poate fi considerata si ca o repetitie pentru General Electric, care va fi sponsor al Jocurilor Olimpice din Beijing din 2008. Directorul GE declara intr-un interviu recent ca se asteapta la incasari de peste un miliard de euro in urma sponsorizarii viitoarei Olimpiade. NBC, care a achizitionat drepturile de televizare ale Jocurilor Olimpice pana in 2012, a platit pentru JO de la Beijing aproape 750 de milioane de euro, suma fiind cea mai mare platita pana acum de NBC pentru difuzarea unei Olimpiade.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: