Astfel, colectia The New Mix include, de exemplu, o bustiera alba din bumbac aproape identica cu una prezenta in colectia de primavara 2013 a casei Balenciaga - purtata de actrita Kristen Stewart la premiera filmului "On The Road". Diferenta de pret este uriasa, topul H&M costand 19,95 de dolari, in timp ce cel de la Balenciaga costa 1.535 de dolari, scrie cmediafax.ro.

La fel se intampla cu o rochie scurta cu bretele, care are un decolteu din plasa, similara cu o rochie prezenta in colectia de primavara Celine, diferentele de pret fiind iarasi notabile, 24,95 de dolari pentru tinuta H&M, fata de 3.250 - rochia Celine.

De asemenea, o versiune similara a unei bluze Kenzo imprimata cu imaginea unui tigru (255 de dolari) se regaseste in colectia H&M.

Insa H&M nu a ascuns niciodata faptul ca "vaneaza tendinte", dorind sa ajunga la un public cat mai larg, pe o piata extrem de competitiva.

Citeste si:

Recent H&M a apelat la Beyonce pentru noua imagine a colectiei de vara, artista americana implicandu-se si in designul acestor modele.

H&M a fost fondat in Suedia in 1947 si este listat la NASDAQ OMX Stockholm. H&M are peste 2.600 de magazine pe 47 de piete, inclusiv unitati deschise in sistem de franciza.