Procentul celor care vor sa investeasca mai mult in reclamele pe mobil a ajuns la 91%, in timp ce 9% dintre respondenti sunt inca reticenti la acest trend si nu planuiesc o majorare a sumelor alocate pentru sectorul de mobile ads. In ceea ce priveste publicitatea pe mai multe device-uri (multiscreen), cum ar fi web, tablete, mobile, browsere, procentul este unul mai putin satisfacator, 75% fiind de acord cu o astfel de investitie, in timp ce 25% refuza. Motivele pentru care 25% din advertiseri nu ruleaza campanii multiscreen este in cazul a 51% dintre respondenti lipsa tehnologiei, pentru 28% principalul motiv este reprezentat de costuri si pentru 21% principalul factor este lipsa aptitudinilor.

Cu privire la beneficiile unei astfel de campanii publicitare multiscreen, 40% din respondenti sustin ca unul dintre efectele pozitive este extinderea expunerii companiei, 30% noteaza la beneficii experienta personalizata, 12% - indexarea mai buna pe piata, 9% - cresterea comenzilor, 6% - promovabilitatea companiei si 2% - vanzari mult mai rapide.

Citeste si:

In ceea ce priveste masurarea campaniilor multiscreen, click-urile raman in topul idicatorilor.