„‘One brand’ este noua abordare prin care valoarea brandului Coca-Cola este reflectata asupra tuturor produselor aflate sub aceeasi marca inregistrata. In acest fel, vom face trecerea de la campanii de brand diferite pentru gama Coca-Cola, la campanii pentru un singur brand iconic, care sarbatoreste atat brandul cat si produsul”, a declarat Marcos de Quinto, director de marketing in cadrul Coca-Cola.

Campania globala „Taste the Feeling” se va desfasura in toate pietele, pe parcursul anului 2016, si include 10 spoturi TV, peste 100 de imagini de campanie, un nou imn si o noua semnatura audio, precum si noua identitate vizuala si o experienta digitala usor de personalizat si distribuit.

Campania pastreaza caracteristicile fundamentale ale brandului Coca-Cola – scrisul Spencerian, discul rosu si sticla iconica Coca-Cola – transpuse intr-o abordare moderna, cu produsul in centrul atentiei.

Pentru dezvoltarea campaniei, Coca-Cola a reunit creativi din 10 agentii diferite de publicitate, iar, in final, cele 10 spoturi TV au fost create de urmatoarele patru agentii: Mercado-McCann, Sra. Rushmore, Santo si Oglivy & Mather New York. La finalul fiecarui spot TV, toate produsele din gama Coca-Cola se reunesc sub faimosul disc rosu Coca-Cola.

„Momentele obisnuite si povestile descrise in campanie au fost alese pentru a rezona cu toti consumatorii nostri din intreaga lume. Aceleasi imagini si spoturi care vor rula in Japonia, vor putea fi vizualizate si in Italia, Mexic sau in orice colt al lumii”, declarat Rodolfo Echeverria, Vicepresedinte, Global Creative, Connections & Digital, al Companiei Coca-Cola.

5 spoturi, dezvaluite la lansare. Care sunt acestea

Spotul TV principal „Imnul” (Mercado-McCann) ilustreaza o serie de momente obisnuite, de zi cu zi, ce au in comun Coca-Cola. Spotul va rula in toate pietele, in 2016.

Coloana sonora a „Imnului” este o melodie special creata pentru campanie si se cheama „Taste the Feeling”. Coca-Cola a lucrat cu Music Dealers pentru a scrie si produce aceasta melodie. In unele piete, melodia este insotita de vocea artistului, Conrad Sewell. Melodia include o noua semnatura audio, inspirata de experienta savurarii unei Coca-Cola - sunetul scos de deschiderea capacului si de efervescenta bulelor. Noua semnatura audio va fi utilizata pe toata durata campaniei.

„Despartirea” (Santo) urmareste calatoria romantica a unui cuplu tanar, de la prima intalnire pana la despartirea exploziva, urmata de o impacare, cu o Coca-Cola rece. Spotul contine o noua melodie „Made for You”, apartinand artistului Alexander Cardinale.

Citeste si:

„Iubirea dintre frati” (Santo) capteaza povestea universala de prietenie si de conflict intalnita in familie si scoate in evidenta relatia dintre doi frati. Spotul prezinta o noua varianta a hitului „Hey Brother”, care apartine compozitorului Avicii.

Ca urmare a unui parteneriat incheiat in anul 2014, Avicii a produs o varianta remixata a melodiei „Taste the Feeling”. De asemenea, el va produce versiuni ale imnului destinate campaniilor UEFA EURO 2016TM si Jocurile Olimpice de la Rio, din 2016.

Printre spoturile TV care fac parte din campania de lansare se mai numara si:

• „Contra timp” (Ogilvy & Mather)
• „Supermarket” (Sra. Rushmore)
• Spoturile „Pentru ce exista Coca-Cola?” (Sra. Rushmore), „Profesorul” (Sra. Rushmore), „Vara Arctica” (The Cyranos-McCann), „Sticla goala” (Mercado-McCann) si „Adevarata placere” (Mercado-McCann) vor fi lansate mai tarziu, in 2016.

Noua campanie vine cu peste 100 de imagini, realizate de fotografii de moda Guy Aroch si Nacho Ricci si vor fi folosite in print, panouri publicitare, in magazine, dar si in mediul digital.

Experienta digitala interactiva este alcatuita din diferite scene GIF care reflecta momentele in care se consuma Coca-Cola, in combinatie cu imnul „Taste the Feeling”. Aceasta experienta le permite utilizatorilor sa extraga o secventa GIF direct din microsite, sa o personalizeze in timp real si sa o distribuie in social media sub hashtag-ul #TasteTheFeeling.

Coca-Cola este cea mai mare companie de bauturi racoritoare din lume, cu peste 500 de marci de bauturi racoritoare carbogazoase si necarbogazoase. Portofoliul companiei cuprinde branduri in valoare de 20 de miliarde de dolari, printre care se numara Diet Coke, Fanta, Sprite, Coca-Cola Zero, apa vitaminizata, Powerade, Minute Maid, Cappy, Simply, Georgia, Dasani, FUZE TEA si Del Valle.