Realizata cu o investitie de cateva sute de mii de euro, compania isi propune sa faca pentru piata de indoor si in-store “ceea ce face Nielsen in Statele Unite sau ceea ce face GfK pentru piata TV”, potrivit lui Tudor Fulea (foto), managing partner al agentiei.

TruMedia Research utilizeaza tehnologia de monitorizare si analiza in-store si indoor realizata de compania americano-israeliana TruMedia Technologies. “Nu o sa ne recuperam investitia instant. Vom lucra mai intai pe proiecte-pilot, iar in primele luni vom avea tarife mai mici”, a mai spus Fulea.

Tipurile de servicii pe care TruMedia Research le ofera clientilor sai acopera trei mari arii: masurarea audientelor si consultanta in-store, masurarea audientelor indoor si masurarea audientei la evenimente, inclusiv eficienta diverselor puncte de comunicare din eveniment.

Sistemul oferit de TruMedia monitorizeaza numarul de oameni care trec prin fata unui obiectiv anume – panoul indoor, vitrina sau raftul unui magazin – ii identifica pe cei care privesc obiectivul, perioada de timp in care mentin contactul vizual, varsta si sexul privitorilor. In acelasi timp, nu se inregistreaza nici un fel de imagini si nu sunt retinute informatii personale. Acuratetea monitorizarii este de circa 90%.

TruMedia functioneaza ca o agentie de research, parte a Grupului Leo Burnett. Este insa un provider de servicii independent de grup, colaborand si cu alte agentii de publicitate sau firme de cercetare.

Citeste si:

Serviciile TruMedia au fost gandite, in principal, pentru trei categorii de clienti: furnizori de indoor media, producatori de FMCG si retaileri. Pentru acestia din urma, compania ofera un serviciu specializat de “cartografiere” a magazinului dupa zonele de interes ale vizitatorilor.

Actionarii TruMedia Research sunt Stefan Iordache si Tudor Fulea.

Tudor Fulea are o experienta de peste 9 ani in domeniul comunicarii, fiind fondator al Proximity Bucuresti (Grupul BBDO Romania) – prima companie specializata in in-store marketing, si al CuponPro – prima companie de cuponing din Romania, furnizor de infrastructura de promotii si in-store media.

Din 2007, Tudor Fulea ocupa functia de Head of Global Knowledge Center la Leo Burnett, unde coordoneaza un departament de strategie in cadrul retelei, la nivel global