L-am cunoscut pe Elad in cadrul unei conferinte Deutsche Telekom, la Tel Aviv si am avut ocazia sa discut cu el timp de cateva minute, pe marginea proiectului Fusic.

Aplicatia indeplineste una dintre nevoile predominante ale tinerilor – aceea de a se evidentia, de a crea continut propriu si de a fi asociati cu vedete.

Ce este Fusic?

Fusic este o aplicatie mobila care permite userilor sa apara in clipuri faimoase. Vrei sa apari in Tacerea Mieilor, sau sa canti alaturi de John Bon Jovi? Poate vrei sa pui intrebari lui Donald Trump sau sa intervii in secvente cheie ale unor filme sau seriale, Fusic iti permite acest lucru, devenind, practic, parte a ceea ce urmaresti.

“In prezent, avem contracte cu Universal si cu Sony, fiind in discutii si cu alte case de discuri. Am incarcat si modificat peste 100 de clipuri pe platforma noastra, in care userii se pot integra. Aplicatia a fost lansata in 2014 si, pana acum, avem 500.000 de useri care au incarcat milioane de clipuri”, spune Elad.

Pentru a selecta clipurile, echipa formata din 12 oameni, se uita si la search-uri si, in medie, adauga 2 noi clipuri pe saptamana. “Dureaza mult pana lucram la licente cu artistii, subtitrari, sincronizarea imaginilor si multe chestiuni tehnice”, puncteaza VP-ul R&D la Fusic.

Citeste si:

Spre finalul anului insa, Fusic va implementa si un sistem prin care userii vor putea incarca clipuri proprii, in care pot interveni, apoi, si alti utilizatori.

Millenials, targetul perfect - le place sa se expuna

46% dintre millenials fac si posteaza clipuri video, saptamanal, iar continutul generat de utilizatori este de pana la 10 ori mai vizualizat decat continutul realizat de branduri, puncteaza Elad.

Monetizarea este pe modelul B2B2C. De exemplu, Coca-Cola a integrat o reclama in platforma, apoi mii de useri au dorit sa participe, virtual, la ea, si au creat zeci de mii de clipuri, unele dintre ele devenind virale. Totul, pornind de la reclama “de baza”. Clipurile create de utilizatori pot fi apoi impartasite pe retele sociale si sunt incarcate automat si in comunitatea Fusic.

55% dintre userii care s-au implicat au intre 13 si 24 de ani, iar 70% din trafic a fost organic, venit din share-urile din aplicatie. Pe langa Coca-Cola, Fusic discuta cu lanturi de cinematografe, dar si McDonalds sau Universal.

Ponturi pentru tineri antreprenori

La aceasta intrebare, Elad Ron, care a lucrat pentru mai multe startup-uri tech, nu ezita absolut deloc. “Trebuie sa fii flexibil si sa te misti rapid! Am vazut o multime de aplicatii video, de karaoke si asa mai departe, care s-au inaltat apoi s-au prabusit intr-un timp foarte scurt, intrucat nu au fost destul de rapide, nu s-au adaptat. Trebuie sa te ajustezi foarte repede si sa fii flexibil”, subliniaza el.

Cum ti se pare aplicatia, dedicata in special “milenarilor carora le place sa se expuna”? Te invitam sa comentezi.