Sameday Courier isi va continua evolutia ca brand independent si va continua dezvoltarea de servicii premium de curierat cum sunt: livrarea in 2 ore in mai multe orase din tara, livrarea si preluarea produselor in intervale orare, livrarea si instalarea produselor voluminoase, livrarea seara si in week-end.

“Piata de curierat a trecut in era consolidarii si cresterii rapide, in care nevoile clientilor s-au diversificat si specializat foarte mult. Noi am castigat multa vizibilitate si am crescut rapid in ultimii ani, aducand pe piata servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta sa gestionam aceasta dezvoltare rapida. Pe langa noile optiuni de livrare pentru online, vom continua dezvoltarea serviciilor si pentru celelalte industrii precum, bancar, medical, media&advertising, postal,” a declarat Lucian Baltaru, CEO si actionar Sameday Courier.

“Este un moment oportun pe piata si compania poate creste accelerat cu o investitie importanta. Am avut mai multe oferte pe care le-am luat in calcul impreuna cu Lucian pentru a gasi partenerul potrivit pentru a duce compania la nivelul urmator. Cu eMAG am rezonat imediat pe doua planuri: au know-how-ul operational care va dezvolta Sameday si abordarea pro-client pe care ne-am insusit-o si noi inca de la inceput,” a declarat Octavian Badescu, fondator Sameday Courier.

Citeste si:

“Sameday Courier are o baza pe care putem construi servicii complementare optiunilor de livrare actuale, care vor aduce valoare ecommerce-ului dar si celorlalte industrii. Vom investi in tehnologie si echipa pentru a aduce cat mai repede aceste servicii pe piata. De asemenea, vom continua dezvoltarea parteneriatului strategic cu firmele de curierat din piata, in contextul in care numarul de comenzi creste in ritm accelerat, cu peste 50% de la an la an,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.

In urma tranzactiei, Lucian Baltaru, CEO Sameday Courier, detine 20% din actiuni, iar eMAG 80%, Octavian Badescu vanzand pachetul detinut in companie.

Sameday Courier a fost listata pana in aprilie 2017 pe piata AeRO, administrata de Bursa de Valori Bucuresti. In ultima zi de tranzactionare, compania a fost evaluata la 10 mil. lei, ceea ce ar putea evalua tranzactia realizata de eMag la cel putin 8 milioane de lei (1,76 milioane euro).