BMW X3, cel mai vandut model al constructorului german pe piata romaneasca in 2005

Constructorul german de automobile BMW spera sa aiba cel putin acelasi succes cu noua varianta restilizata a modelului X3, care a fost cel mai vindut produs al marcii in Romania, cu peste 350 de unitati.

Noul X3 propune noi elemente de desgin, printre care noul concept "Six-eye face" pentru blocurile optice, sistem ce va fi folosit acum pe toate modelele gamei X. Atat cele trei propulsoare pe benzina, cat si cele trei diesel vor fi mult mai usoare, blocul motorului fiind construit integral din aluminiu.

Sistemele de siguranta au fost de asemenea, imbunatatite, in afara de sistemul de tractiune integrala X-drive, noul X3 beneficiind de functii noi ale sistemului DSC (Control dinamic al stabilitatii). In afara de X3, Automobile Bavaria a lansat si modelul Serie 3 Coupe, anuntand ca BMW a surprins din nou cu acest model, introducand pentru prima data tractiunea integrala X-drive pe un coupe, conform Rompres. Cele doua modele au fost prezentate in cadrul celei de-a patra editii a turneului national BMW International Golf Cup organizat de Automobile Bavaria.

Editia2006 a turneului national a fost castigata de George Luta la categoria Stableforn net 0-12 si Viorel Catarama la Categoria Stableford net 13-28. Trofeul Lady's Cup a fost castigat pentru a doua oara consecutiv de doamna Silja Johansson. S-au mai acordat doua premii speciale "Nearest-to-the-pin" si "Longest drive" , adjudecate de Daniel Ionescu, respectiv Dinu Pescariu.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri