Kia Cee\'d a fost desemnata masina anului 2008 de catre Uniunea Ziaristilor si Editorilor Auto din Romania (UZEAR), dupa ce a strans 73 de puncte de la cei 18 jurnalisti care au facut parte din juriu.

In cadrul editiei a opta a concursului "Masina Anului", in care Kia Cee'd a castigat primul loc, locurile doi si trei au fost ocupate de Ford Mondeo (69 de puncte), respectiv Mazda2 (66 puncte).

Pe locul patru s-a clasat Fiat 500 (65 puncte), urmat de Fiat Bravo (62 puncte) si de Nissan Quasqai (40 puncte). Locurile sapte si opt au fost ocupate de Peugeot 308 (39 puncte), respectiv Hyundai I30.

Concursul din acest an este al doilea la care s-a implementat un regulament similar cu cel european. Conform acestui regulament, membrii juriului au avut la dispozitie 25 de puncte pe care le-au distribuit masinilor aflate in concurs, in doua etape. In prima etapa, care a avut loc in perioada 25 septembrie - 15 noiembrie 2007, juriul a punctat cele 31 de masini eligibile care au intrat in concurs pe 26 de pozitii.

In urma voturilor juriului s-au calificat in finala, in etapa a II-a a concursului, opt masini - cele amintite mai sus. Aceasta a doua etapa s-a desfasurat intre 16 noiembrie si 29 noiembrie 2007, membrii juriului avand la dispozitie 25 de puncte, care s-au acordat in conformitate cu regulamentul european, adica la cel putin cinci modele, fara ca punctajul maxim pentru un model sa depaseasca zece puncte.

Juriul a fost constituit anul acesta din jurnalisti auto din Bucuresti si din tara.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri