Vanzarile mondiale ale grupului auto german Volkswagen au continuat sa creasca in octombrie, ceea ce a permis grupului sa recupereze o parte din declinul inregistrat de la inceputul anului, relateaza AFP.
Grupul Volkswagen, ce detine marcile Volkswagen, Audi, Skoda si Seat, a vandut 557.300 de vehicule in luna octombrie la nivel mondial, in crestere cu 11,1% fata de aceeasi perioada a anului trecut, arata NewsIn.

Pentru prima oara de la inceputul acestui an, grupul a afisat o crestere a vanzarilor cumulate fata de aceeasi perioada a anului trecut. In perioada ianuarie-octombrie, vanzarile au crescut cu 0,6%, la 5,32 milioane unitati.

In aceeasi perioada, piata auto mondiala a inregistrat un declin de 10%, potrivit grupului.

"Nivelul ridicat al comenzilor ne permite sa privim cu o oarecare incredere lunile ce urmeaza", a declarat seful departamentului de vanzari, Detlef Wittig.

Grupul auto german a anuntat ca profitul sau net a scazut cu 86% in al treilea trimestru.

Pietele auto nu au inregistrat inca o revenire durabila, a avertizat Wittig. Cresterea din ultimele luni este legata in primul rand de programele de prime de casare aplicate in multe tari europene, ce au stimulat vanzarile de autoturisme.

Volkswagen a pus ochii pe un producator de componente auto. Potrivit saptamanalului Der Spiege, compania se afla in negocieri intensive cu actionarii Karmann si este dispusa sa ofere pana la 50 milioane euro pentru cumpararea grupului specializat in caroserie.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Auto »



Setari Cookie-uri