Dobândirea abilităților de conducere eficientă a echipelor este o provocare cu care se confruntă fiecare manager. Și nu întotdeauna șefii reușesc ușor să identifice modalități de îmbunătățire a liadershipului. Atunci când se concentrează pe nevoile critice ale companiei lor, liderii nu mai au timp sau energie pentru dezvoltarea personală. Iar munca de la distanță nu face decât să îngreuneze această problemă, deoarece liderii trebuie să-și echilibreze acum munca și casa. Iată care sunt cele 5 abilități care le lipsesc managerilor, potrivit raspunsurilor date de angajați.

Sursa foto: shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alice Gheorghe
Alice Gheorghe scrie pe domeniul Resurselor Umane (HR) si are o experienta de aproximativ sapte ani in presa scrisa. Pe Wall-Street.ro veti regasi sub semnatura ei stiri, reportaje si interviuri despre subiecte care variaza de la salarii, somaj la recrutare si tendinte in piata muncii.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Cariere »



Setari Cookie-uri