Retailerul japonez Miniso isi deschide primul magazin din anul 2019, si cel de-al cincilea din Romania, in centrul comercial Sun Plaza, sambata, 9 februarie. Magazinul se intinde pe o suprafata de 140 mp si a necesitat o investitie de aproximativ 100.000 de euro.

Participantii la lansare vor beneficia de promotii, vouchere de cumparaturi si un spectacol de percutie la tobe Taiko.

“Am ales acest centru comercial datorita mixului de clienti din aceasta zona si a traficului in crestere de care beneficiaza Sun Plaza. Acest centru comercial a imbunatatit continuu calitatea si cantitatea traficului, facand investitii permanente si creand noi parghii si poli de atractie pentru clienti”, a declarat, pentru Wall-Street, Cezarina Gheorghe, Director de Franciza si Dezvoltare Miniso Romania.

In primul an de la deschidere, reprezentantii retailerului japonez estimeaza o cifra de afaceri de aproape 1,5 milioane de euro si un numar de 400 de clienti pe zi.

In magazinul din Sun Plaza se vor gasi pana la 5000 de articole, impartite in sapte mari categorii: sanatate si frumusete, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casa, produse pentru viata de zi cu zi si ambalaje speciale. Miniso vinde si produse cu licenta ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears. Produsele din magazinele MINISO se vind cu preturi intre 10 si 99 de lei.

Retailerul japonez a inaugurat, in toamna anului trecut, primul sau magazin din Romania, in centrul comercial Veranda Mall. Lansarea Miniso in Romania face parte dintr-un plan indraznet de extindere a brandului: prezenta in 100 de tari pana in anul 2020.

“Planurile noastre de expansiune in Romania vizeaza deschiderea unui numar de 10 magazine noi in Bucuresti, si inca 20 in restul tarii, pana in 2020. In luna martie, vom inaugura cel de-al saselea magazin in Promenada Mall, motiv pentru care suntem convinsi ca brandul Miniso va creste in randul consumatorilor si va castiga cota de piata. De asemenea, in cadrul procesului de expansiune, vom incepe sa acordam francize, ce vor fi disponibile pentru toate orasele mari ale tarii. Suntem increzatori ca acest pas va accelera prezenta noastra la nivel national, prin stabilirea unor parteneriate strategice puternice”, a declarat Jake Liu, CEO Miniso Romania.

Miniso este un retailer japonez de produse pentru casa, accesorii si jucarii, infiintat in anul 2013. De atunci si pana in prezent, a devenit unul dintre comerciantii cu cea mai rapida extindere din lume, ajungand sa detina peste 3500 de magazine in 85 de tari de pe toate continentele.
Miniso are succes pe piete de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada si bineinteles, Japonia sau China. Expansiunea in Europa este recenta. Incepand din 2017, brandul este prezent in Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia, Romania si Ucraina.
Brandul Miniso a fost fondat de catre designerul japonez Miyake Junya si de antreprenorul chinez Ye Guofu, in Tokyo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Roxana Grosu
Roxana a absolvit Facultatea de Litere , fiind și traducător autorizat de engleză și franceză. Are o experiență de peste 15 ani în presă și comunicare, este grammar nazi și pasionată de istoria artei. Ca jurnalist, a lucrat pentru publicații precum Businessmen's, Bucharest Business Week , România Liberă - unde a fost editor coordonator - și Wall-Street.ro . De-a lungul carierei jurnalistice, Roxana a scris pe domenii precum diplomație , turism , aviație , retail ,...

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri