KFC vrea sa introduca kiosk-uri in 30% din restaurantele din Romania pana la finalul acestui an, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer in cadrul Sphera Franchise Group, grupul din domeniul food service din Romania, care detine companiile care opereaza in sistem de masterfranciza brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery si Taco Bell.

In prezent, KFC a instalat kiosk-uri in sase locatii, dar vrea sa ajunga la 30 pana la finalul anului.

"Incepand din 2018, am introdus noi sisteme de comanda in restaurantele KFC, si anume kiosk-uri, pentru a facilita plasarea comenzilor, dar si cresterea interactiunii cu clientii. Pe parcursul anului trecut, sistemele kiosk au fost instalate in sase dintre restaurantele KFC din capitala, si, totodata, la nivel national: KFC Mihai Bravu Drive-Thru si KFC Oltenitei Drive-Thru din Bucuresti, alaturi de KFC in Roman, Alba Iulia si Satu Mare, in acesta din urma locatii de tip food court si Drive-Thru. Pe parcursul anului curent vom include kiosk-urile in aproximativ 30% din restaurantele deja existente si, astfel, alte peste 20 de noi locatii vor beneficia de optiunea rapida de comanda", a raspuns Monica Eftimie la solicitarea wall-street.ro.

Implementarea kiosk-urilor in restaurantele KFC ofera clientilor posibilitatea de a comanda direct si, ulterior, de a ridica produsele din spatiul destinat comenzilor, situat langa casa de marcat. In medie, 9 din 10 comenzi sunt realizate prin intermediul kiosk-urilor.

Personalul KFC din restaurante se afla la dispozitia clientilor pentru mai multe informatii si le acorda asistenta celor care experimenteaza pentru prima data self-service-ul. De asemenea, echipa trece prin traininguri periodice.

"Noile sisteme nu afecteaza structura echipei din restaurant, din contra, casierii sunt relocati in cadrul acestuia catre alte activitati, reusind in acest fel sa dobandeasca noi abilititati, care, ulterior le pot facilita astfel accesul la noi pozitii in companie. Investim constant in echipele noastre prin oferirea unui context propice atat pentru dezvoltarea profesionala, cat si cea personala", adauga Eftimie.

In Romania, lantul de restaurante KFC numara 77 de restaurante atat in Bucuresti, cat si in alte orase precum Timisoara, Arad, Botosani, Cluj-Napoca, Oradea, Suceava, Pitesti sau Brasov. De asemenea, KFC Romania opereaza doua restaurante la Chisinau, Republica Moldova si zece in Italia.

In prezent, sunt peste 360 de restaurante Taco Bell in 27 de tari din afara Statelor Unite, iar obiectivul de extindere internationala a brandului vizeaza 1.000 de locatii pana in 2022. Compania si francizele sale opereaza peste 7.000 de restaurante care genereaza vanzari de peste 9 miliarde de dolari. Obiectivul brandului este acela de a deveni o companie cu vanzari globale de 15 miliarde de dolari si cu 9.000 de restaurante la nivel mondial, pana in 2022.

Sursa foto: Shutterstock.com

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Companii »


Setari Cookie-uri