"Clientii opteaza acum in mod constant pentru acorduri de tip buy-back, tendinta de innoire a parcurilor auto avand un ciclu mult mai mic. Unii dintre transportatori isi innoiesc flotele chiar si la trei ani, fata de media de 5-7 ani, cum era cazul in urma cu 10-15 ani. Totodata, contextul favorabil reprezentat de extinderea pietei catre Europa de Vest si accesul la contracte in aceasta zona, i-a determinat pe proprietarii de flote sa isi ajusteze strategia de business – daca, in trecut, vorbeam de o atentie sporita acordata revanzarii camioanelor, ne bucuram sa vedem clientii aplicand un business plan clar, urmarind pe termen scurt sa realizeze profit inca din prima luna de exploatare a camionului, iar pe termen lung sa consolideze business-ul si sa se extinda, in loc de a viza profituri obtinute de revanzarea camioanelor uzate", a precizat Ovidiu Pintilie.

In procesul de decizie asupra achizitiei, transportatorii au inceput sa devina din ce in de mai atenti si la alte elemente decat vehiculul in sine, cum ar fi sistemele de monitorizare a flotei, contractele de service, reteaua de service-uri partenere ale producatorului si, nu in ultimul rand, serviciile de finantare.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont