Raportul reprezinta rezultatul a trei ani de cercetare a transformarilor pe care este capabila tehnologia sa le aduca asupra mediului financiar. Asadar, principalele concluzii prezentate in urma studiului releva urmatoarele aspecte:

1.Cresterea preferintelor consumatorilor va avea implicatii profunde asupra design-ului si distributiei de produse si, cel mai probabil, va determina o schimbare a rolului companiilor. Platforme care ofera posibilitatea de a interactiona cu diferite institutii financiare printr-un singur canal pot deveni modelul dominant pentru serviciile financiare. Dezvoltarea acestor platforme, precum „open banking”, poate redefini organizatiile din sectorul serviciilor financiare, din organizatii foarte clar definite, cum sunt astazi, in entitati intersanjabile. De aici rezulta necesitatea ca detinatorii platformelor sa fie manageri capabili, echilibrand nevoile producatorilor cu cererea consumatorilor, se arata in comunicatul de presa emis de catre compania Deloitte.

Vrei sa citesti articolul complet?

Aboneaza-te la Wall-Street!

Prin abonamentul Wall-Street devii parte a comunitatii de afaceri de top din Romania. Toate informatiile noastre sunt create pentru a te ajuta sa fii mai bun in activitatea ta zilnica.

Aboneaza-te! Am deja cont
Sursa foto: By Dominik Bruhn / Shutterstock.com