Continental a cumparat divizia de componente electronice Motorola

Continental, fabricantul de piese care aprovizioneaza Porsche si Daimler Chrysler cu anvelope si componente electronice, a incheiat tranzactia prin care a cumparat pentru un miliard de dolari divizia de componente electronice auto a companiei de telecomunicatii Motorola, potrivit unui comunicat remis luni de Continental.

Cele doua companii se intelesesera asupra tranzactiei la inceputul lui aprilie, iar divizia de electronice auto a Motorola a fost integrata in sub-divizia de sisteme auto a grupului Continental incepand cu 2 iulie, conform comunicatului.

Divizia cumparata de Continerntal a avut anul trecut vanzari de circa 1,6 milioane de dolari.

Continental a obtinut aprobarea autoritatilor anti-trust din Uniunea Europeana in ultima decada a lunii trecute si a devenit prin aceasta achizitie lider pe piata echipamentelor de telematica auto, sector unde inca nu avea activitati.

Telematica se refera la folosirea combinata a telecomunicatiilor si a informaticii pentru trimiterea, primirea si stocarea informatiilor prin intermediul sistemelor de telecomunicatie de la bordul masinii.

"In opinia noastra sunt trei mari sectoare de crestere in industria auto: propulsia hibrida, sistemele de asistenta a soferului si telematica," a spus directorul diviziei Continental Automotive Systems, Karl Neumann.

Concernul Continental este prezent si in Romania din 2002 cand a investit 250 de milioane de euro intr-o fabrica de anvelope la Timisoara.

Continental si-a propus sa produca 16 milioane de anvelope in Romania anul acesta, de 15 ori peste productia din primul sau an de prezenta pe piata nationala.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri