Șeful Instagram, Adam Mosseri, a confirmat că lucrează la o nouă versiune de Instagram, care ar putea fi utilizată de copiii cu vârste mai mici de 13 ani. Cel care deține compania Facebook a spus că sunt foarte mulți copii care și-ar dori să folosească Instagramul, însă vârsta îi împiedică.

”Soluția este crearea unei versiuni valabilă pentru copii, la care părinții pot avea acces și pot verifica acțiunile pe care cei mici le fac. Este o opțiune pe care o analizăm, deoarece, în prezent, Instagramul nu este destinat copiilor mici”, a spus Mosseri, potrivit theverge.com.

”Din ce în ce mai mulți copii cer părinților acces la aplicație, pentru a putea ține legătura cu prietenii lor. În prezent, nu există prea multe opțiuni din acest punct de vedere. Lucrăm la o variantă similară Messenger Kids, aplicație destinată copiilor, controlată de părinți”, a adăugat Joe Osborne, purtător de cuvânt al Facebook.

Un alt exemplu în acest sens este și You Tube Kids.

În plus, Instagram a transformat această cerință într-o prioritate și lucrează la politicile de securitate pentru adolescenți.

Direcționarea produselor online către copii sub 13 ani este plină nu numai de îngrijorări legate de confidențialitate, ci și de probleme legale. În septembrie 2019, Comisia Federală pentru Comerț a amendat Google cu 170 de milioane de dolari pentru urmărirea istoricelor de vizionare ale copiilor pentru a le difuza reclame pe YouTube, o încălcare a Legii privind protecția confidențialității online a copiilor (COPPA). Și precursorul TikTok Musical.ly a fost amendat cu 5,7 milioane de dolari pentru încălcarea COPPA în februarie 2019.

Sursa foto: Shutterstock

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri