Google a lansat o functie care permite utilizatorilor sa gaseasca mesaje postate de prietenii lor ca rezultat al cautarilor online, proces ce subliniaza batalia dintre companiile de Internet in domeniul retelelor sociale, scrie PC World.

Google Social Search include postari relevante ale colegilor, prietenilor si surselor media selectate din domenii ca Twitter si blog-uri, precum si in cautarile online ale motorului de cautare.

O cautare pentru un restaurant nu va genera doar site-uri oficiale si recenzii ale publicatilor media, ci si comentarii de la prieteni si colegi dintr-un numar de blog-uri si site-uri sociale, daca acestia detin un profil care permit cautarea datelor.

Social Search a fost lansat la cateva zile dupa ce Google si Microsoft, principalul rival al liderului in cautari online, au anuntat deal-uri separate cu site-ul de micro-blogging Twitter. De asemenea, Microsoft a anuntat un acord similar cu Facebook pentru a accesa informatiile utilizatorilor. Microsoft detine aproximativ 1,6% din Facebook, in urma unei investitii din 2007.

Reteaua sociala Twitter, permite utilizatorilor sa editeze mesaje scurte de pe computer sau telefon mobil care sunt afisate pe pagina personala, a cunoscut o crestere exploziva in ultimul an. Publicitarii si-au sporit acordurile cu Twitter si Facebook pentru a masura mai bine preferintele consumatorilor si pentru a atrage consumatori tineri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri