In timp ce 91% dintre companii au spus ca vor cheltui mai mult pe publicitatea mobila in acest an, multi s-au aratat frustrati de noile tehnologii in contextul in care simt nevoia unei mai bune intelegeri a domeniului pe masura ce incearca sa treaca prin aceasta schimbare de macaz in orientarea bugetelor, conform declaratiilor culese de firma Jivox, publicate in cotidianul AdWeek.

Procentul celor care vor sa investeasca mai mult in reclamele pe mobil a ajuns la 91%, in timp ce 9% dintre respondenti sunt inca reticenti la acest trend si nu planuiesc o majorare a sumelor alocate pentru sectorul de mobile ads. In ceea ce priveste publicitatea pe mai multe device-uri (multiscreen), cum ar fi web, tablete, mobile, browsere, procentul este unul mai putin satisfacator, 75% fiind de acord cu o astfel de investitie, in timp ce 25% refuza. Motivele pentru care 25% din advertiseri nu ruleaza campanii multiscreen este in cazul a 51% dintre respondenti lipsa tehnologiei, pentru 28% principalul motiv este reprezentat de costuri si pentru 21% principalul factor este lipsa aptitudinilor.

Cu privire la beneficiile unei astfel de campanii publicitare multiscreen, 40% din respondenti sustin ca unul dintre efectele pozitive este extinderea expunerii companiei, 30% noteaza la beneficii experienta personalizata, 12% - indexarea mai buna pe piata, 9% - cresterea comenzilor, 6% - promovabilitatea companiei si 2% - vanzari mult mai rapide.

Citeste si:
Topul celor mai virale campanii de publicitate
Topul celor mai virale...

In ceea ce priveste masurarea campaniilor multiscreen, click-urile raman in topul idicatorilor.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
De ce sunt brandurile sportive cu un pas inaintea tuturor?