Antena 1 a fost lider absolut de audienta, pe toate targeturile, in prima zi de Paste, informeaza reprezentantii postului de televiziune, citati de News.ro.

In ceea ce priveste publicul comercial din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, postul Antena 1 a inregistrat la nivelul intregii zile (02.00 - 02.00), o audienta medie de 3,9 puncte de rating si o cota de piata de 16,5%, urmat de ProTV cu 3,5 puncte de rating si 14,9% cota de piata.

La nivelul intregului public din mediul urban clasamentul se mentine cu Antena 1 pe primul loc, cu 3,8 puncte de rating si 14,1% cota de piata, in timp ce ProTV se situeaza tot pe locul al doilea cu 2,9 puncte de rating si 10,5% cota de piata.

La nivelul intregului public din Romania, Antena 1 a inregistrat, intreaga zi, un rating mediu de 3,8 puncte si o cota de piata de 14,2 procente, in timp ce ProTV a obtinut 2,5 puncte de rating si 9,5% cota de piata. Antena 1 a dominat clasamentul si in prime-time, intervalul de maxima audienta al unei zile cuprins intre orele 19.00 - 23.00, pe toate categoriile de public.

Privind publicul comercial din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 - 49 de ani, Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 6,6 puncte de rating si 16,9% cota de piata, in timp ce ProTV obtinea 6,4 puncte de rating si 16,3 % cota de piata. Diferenta dintre Antena 1 si ProTV se mareste la nivelul intregului public din mediul urban, cand Antena 1 a obtinut o audienta medie de 7,1 puncte de rating si 15,2 procente din cota de piata, iar ProTV, 5,7 puncte de rating si 12,3% cota de piata.

Citeste si:
Antena 1, amendată pentru că a subliniat că un viceprimar era ”arab”
Antena 1, amendată pentru că...

Antena 1 este lider in prime-time si la nivelul intregului public din Romania, cu o audienta medie de 6,5 puncte de rating si 14,4% cota de piata, urmata de ProTV, pe locul al doilea, cu 5,4 puncte de rating si 12% cota de piata. Emisiunea ”Chef de ras”, prezentata de Vasile Muraru si Valentina Fatu, difuzata intre orele 19.57 si 22.30 a fost lider de audienta pe toate categoriile de public. Astfel, Antena 1 s-a situat pe primul loc in topul preferintelor telespectatorilor din mediul urgan cu varste cuprinse intre 18 - 49 de ani, cu o medie de 7 puncte de rating si 17% cota de piata, in timp ce ProTV s-a clasat pe locul al doilea, cu o audienta medie de 6,7 puncte de rating si 16,2% cota de piata.

La nivelul intregului public din mediul urban, Antena 1 a inregistrat o audienta medie de 7,9 puncte de rating si 16 procente din cota de piata, in timp ce ProTV a obtinut 5,9 puncte de rating si 12,% cota de piata.

Antena 1 a fost lider de audienta cu emisiunea ”Chef de ras” si la nivelul intregului public din Romania, cu o audienta medie de 7,4 puncte de rating si 15,2% cota de piata, urmata de ProTV, pe locul al doilea cu 5,6 puncte de rating si 11,6% cota de piata. Show-ul ”Bravo, Romania!”, difuzat intre 22.30 - 01.02, a dominat clasamentul pe publicul din mediul urban cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, inregistrand o audienta medie de 5,3 puncte de rating si 16,4% cota de piata, urmat de programele Kanal D si Pro TV.

La nivelul intregului public din mediul urban, se mentine acelasi clasament. Potrivit reprezentantilor postului de televiziune Antena 1, lider de audienta pe toate categoriile de public a fost si filmul ”Nea Marin miliardar”, precum si emisiunea ”Te cunosc de undeva”, difuzata in reluare.

Citeste si:
Papa Francisc își anulează audiențele din cauza COVID-19
Papa Francisc își anulează...

Sursa foto: Antena 1

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri