Time Out, publisherul saptamanalului Time Out Londra si a ghidurilor cu acelasi nume, isi va extinde prezenta online dupa ce fondatoul, Tony Elliott, a vandut 50% din actiuni catre fondul de investitii Oakley Capital, intr-o tranzactie estimata la circa 11 mil. euro, informeaza Brandrepublic.

Grupul Time Out a fost evaluat la aproximativ 23 mil. euro. Planurile vizeaza dezvoltarea unor produse exclusiv online, primele orase care ar putea beneficia de pe urma unei asemenea miscari fiind Berlin, Barcelona si Paris.

In ultimii patru ani, publisherul s-a confruntat la randul sau cu declinul tirajului si al industriei de publicitate, in ianuarie fondatorul Tony Elliott investind o suma de 7 cifre in grup, din fonduri proprii.

“Va puteti astepta in curand la lansari ale unor produse Time Out destinate exclusiv mediului online. Cerul este limita. Planurile noastre in urmatorii 3-5 ani vizeaza intarirea prezentei globale”, a spus Elliott.

Fondul de investitii Oakley Capital va face parte din boardul Time Out. Negocierile pentru preluarea pachetului de 50% din actiuni au inceput in luna iunie, tranzactia fiind finalizata in sase saptamani.

In 2008 Time Out a afisat pierderi de 3,5 mil. euro, valoare aproape dubla fata de 2007.

Time Out Londra a avut in primele sase luni ale anului un tiraj de 58,275 copii, in scadere cu 36,8% fata de aceeasi perioada din 2006.

In afara publicatiilor saptamanale, portofoliul Time Out cuprinde 22 de ghiduri de calatorie, cu o audienta globala de 17 milioane de cititori pe an.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Francezul care a resuscitat business-ul Kenvelo in Romania