Victor Ponta si Klaus Iohannis au participat, miercuri, 12 noiembrie 2014, la cea de-a doua dezbatere electorala televizata din cursa pentru alegerile prezidentiale. Subiectul celei de-a doua dezbateri a fost preluat in 6.175 de materiale din mediul online, mai putin cu 777 de materiale fata de prima dezbatere, care a inregistrat 6.952 de materiale (articole, postari).

mediaTrust prezinta vizibilitatea evenimentului in mediul online, in intervalul 12 noiembrie, ora 19.00 – 13 noiembrie, ora 10.00. In perioada monitorizata, Klaus Iohannis, a inregistrat 4.193 de mentiuni, 2.115 sunt in social media si 2.078 pe site-urile de stiri.

Victor Ponta a avut 5.435 de mentiuni in contextul dezbaterii, dintre care 2.254 au fost inregistrate in online-ul clasic, iar 3.181 au fost inregistrate in social media. Analiza a luat in calcul peste 2000 de publicatii on-line, conturile publice de Facebook si Twitter ale utilizatorilor romani si peste 30.000 de bloguri si forumuri. Detalii privind monitorizarea sunt disponibile pe www.mediatrust.ro.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea New Media »



Citește și
Varianta digitală care permite completarea declarației pe propria răspundere
Setari Cookie-uri