Centrul comercial AFI Palace Cotroceni, amplasat la intersectia bulevardelor Vasile Milea si Timisoara, a anuntat ca a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 19 milioane euro in luna decembrie 2009, in urma inchirierii spatiilor comerciale.
Cifra de afaceri totala inregistrata reprezinta o medie de aproximativ 260 euro/ mp. Calculul a fost realizat luand in considerare coeficientul de ocupare de 95% din aria rezervata magazinelor si include ancorele Real Hypermarket, Cinema City si C&A.

“Decembrie a fost o luna care ne-a depasit cu mult asteptarile. Chiar daca a fost o luna speciala din punctul de vedere al apetitului de consum al vizitatorilor, a stabilit directii viitoare in ceea ce priveste businessul nostru”, a declarat Israel Visel (foto), manager al mall-ului AFI Palace Cotroceni.

Pe parcursul aceleiasi luni, traficul mediu din timpul saptamanii a atins un nivel zilnic de 75.000 – 85.000 vizitatori, in timpul week-endului inregistrandu-se aproximativ 100.000 de vizitatori pe zi. Recordul de trafic a fost inregistrat pe 2 ianuarie 2010, cand mall-ul a primit peste 120.000 vizitatori.

AFI Palace Cotroceni are o suprafata inchiriabila de 76.000 mp si a necesitat o investitie totala de 300 milioane de euro, fiind dezvoltat de AFI Europe, parte a grupului Africa Israel. Proiectul include 250 de magazine, 2.500 de locuri de parcare, un hypermarket Real deschis non-stop, 20 de sali de cinema, primul IMAX din Romania si un patinoar de aproximativ 1.000 mp.



Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri